bazarnews

کد خبر: ۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
بازارمسکن
کارشناس مسکن گفت: هم اکنون به دلیل نبود حمایت های اساسی و نیز بخاطر کاهش نرخ سود بانکی بی ثباتی در بازار مسکن حاکم شده است .
بازارنیوز- کاهش نرخ سود بانکی به ضرر دولت یازدهم شدغلامرضا کیامهر درخصوص افزایش نرخ اجاره نشینی درنیمه دوم سال گفت:کاهش نرخ سود بانکی سبب شده که اجاره مسکن بطور چشمگیری افزایش یابد و قشر مستاجر جامعه دچار آسیب در این زمینه شوند.
  
وی ادامه داد: متاسفانه با این کاهش نرخ سود بانکی مردم به جای آنکه پول ها را سپرده گذاری کنند بیشتر به سمت معاملات طلا و سکه روی می آورند و این مر موجب افزایش قیمت در بازار سکه نیز می شود. 
  
این کارشناس مسکن در ادامه عنوان کرد: هم اکنون بدلیل کاهش نرخ سود بانکی سرمایه گذاری در بانک برای صاحبان سرمایه به صرفه نیست و ترجیح می دهند پولهایشان را در بخش مسکن سرمایه گذاری کنند و پول کمتر برای رهن دریافت می کنند اما اجاره بهای بیشتری را مطالبه می کنند.
 
با توجه به شروع فصل تابستان و افزایش جابجایی مستاجران بازار اجاره بها و رهن داغ تر شده و بهتر بود که دولت قبل از کاهش نرخ سود بانکی بستر را برای رونق بازار مسکن فراهم می کرد چرا که هم اکنون به دلیل نبود حمایت های اساسی بی ثباتی در بازار مسکن حاکم شده است.
باشگاه خبرنگاران جوان
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: