bazarnews

کد خبر: ۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
ایران خودرو 3 محصول خود را با تنوع در پرداخت اقساط به بازار عرضه کرده است.
بازار نیوز - شرکت ایران خودرو برای 3 محصول خود فروش اقساطی را کلید زده است.
 
بر این اساس تندر 90، سوزوکی و وانت آریسان سه محصولی است که ایران خودرویی ها در این روزها برای فروش اقساطی آنها اقدام کرده اند.
 
برای خرید اقساطی آریسان دوگانه سوز تنها باید 120 میلیون ریال به حساب ایران خودرو واریز و سپس از شرایط فروش اعتباری بهره برد.
 
تحویل آریسان 20 روزه خواهد بود و خریداران برای انتخاب نوع پرداخت اعتباری و مدت و مبلغ چک ها می توانند به نمایندگی های ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.
 
اما برای خرید سوزوکی گرند ویتارا فیس لیفت در دو مدل دنده ای و اتوماتیک، پیش پرداخت واریزی 500 میلیون ریال بوده و باز هم به دلیل تنوع در پرداخت های اعتباری، خریداران می توانند برای انتخاب زمان سررسید چک ها و مبلغ مورد نظ خودشان به نمایندگی های ایران خودرو مراجعه کنند.
 
زمان تحویل سوزوکی دنده ای 30روز بعد از ثبت نام و برای مدل اتوماتیک آن 60روز خواهد بود. این خودرو در سه رنگ آماده تحویل است.
 
اما یکی از پر طرفدارترین خودروهای این روزهای بازار ایران یعنی تندر90 نیز جزو فروش اقساطی ایران خودرو قرار گرفته است که شما برای ثبت نام اولیه تنها به 190 میلیون ریال وجه نقد نیاز داشته و مابقی را به صورت اقساطی و با انتخاب مبلغ و زمان سررسید چک هایتان پرداخت می کنید.
 
تحویل تندر90 نیز 30 روز بعد از ثبت نام خواهد بود و این محصول در 3 رنگ آماده تحویل است.
پرشین خودرو
 
خرید تندر 90 با پرداخت 19 میلیون تومان 
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: