bazarnews

کد خبر: ۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت باید با تعطیلی امروز مدارس در راستای کاهش آلودگی هوا اقدام می کرد اما متاسفانه شاهد این اقدام نیستیم.
بازار نیوز - پرویز سروری در سیصد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به ترافیک شدید پایتخت در روز یکشنبه هفته جاری خاطر نشان کرد: متاسفانه بسیاری از بزرگراه های شهر تهران روز یکشنبه قفل بود و شهروندان در ساعات پایانی شب موفق شدند به خانه های خود برسند.

سروری ادامه داد: علت اصلی ترافیک در بزرگراه های شمال پایتخت به دلیل برگزاری اختتامیه نمایشگاه لوازم خانگی در محل نمایشگاه های تهران بود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از برگزاری نمایشگاه های مختلف خارج از مجموع نمایشگاهی شهر آفتاب گفت: برای کاهش مشکلات مرتبط با برگزاری نمایشگاه ها در پایتخت مجموعه نمایشگاه شهر آفتاب راه اندازی شده، اما اکنون شاهد هستیم که تعداد قابل توجهی از نمایشگاه ها در این مکان برگزار نمی شود.

سروری با انتقاد از عملکرد مسئولان دولت و تعطیل اعلام نشدن امروز سه شنبه 9 آذر ماه گفت: در شرایطی که طی هفته های گذشته شاهد تعطیلی مکرر مدارس به دلیل آلودگی هوا بودیم دولت از فرصت طلایی خود برای تعطیلی مدارس و کمک به بهبود وضعیت آلودگی هوای شهر تهران استفاده نکرد.

وی تاکید کرد: در صورتی که امروز از سوی دولت تعطیل اعلام می شد، تعداد قابل توجهی از شهروندان تهرانی از پایتخت خارج شده و همین موضوع می توانست منجر به بهبود وضعیت آلودگی هوای شهر تهران شود.
میزان
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: