bazarnews

کد خبر: ۱۰۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۰
مدیر تعاون روستایی خوزستان از تولید و فرآوری ۹ هزار و ۵۷۸ تن بذر گندم و کلزا برای کشت پاییزه توسط این سازمان در این استان خبر داد.

به گزارش بازارنیوز، محمدامین معین راد گفت: کشت پاییزه خاص ترین، بزرگترین و مهمترین فعالیت کشاورزی برای کشاورزان در خوزستان به شمار می‌رود و می‌تواند منشأ فعالیت‌ها و اقدامات مهمی برای تولید و خودکفایی، اشتغالزایی، رونق اقتصادی، عمران روستاها و نظایر آن باشد.

وی ادامه داد: با بارندگی خوبی که سراسر استان را فرا گرفته امید است که کشاورزی پررونقی برای کشاورزان خوزستانی باشد و در افزایش تناژ و کیفیت محصولی پربار داشته باشیم.

مدیر تعاون روستایی خوزستان بیان کرد: با توجه به این تفاسیر تعاون روستایی خوزستان به عنوان بازوی اجرایی و توانمند جهاد کشاورزی خوزستان در راستای تأمین نیاز کشاورزان به نهاده‌های کشاورزی از جمله بذر و کود تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند نیازهای کشاورزان را رفع کند.

معین راد تصریح کرد: تولید و فرآوری ۹ هزار و ۵۷۸ تن بذر گندم و کلزا و توزیع ۹ هزار و ۴۵۲ تن آن میان کشاورزان در غالب ۱۳۱ تن بذر کلزا و ۹۳۲۱ تن بذر گندم از جمله اقداماتی است که تعاون روستایی برای کشت بزرگ پاییزه در خوزستان انجام داده و امید است که این فرآیند در توسعه کشاورزی استان اقدامی موفق باشد.



/مهر

برچسب ها: گندم ، کلزا ، خوزستان
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: