bazarnews

کد خبر: ۱۰۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار گزارشی از اقدامات در این حوزه به رئیس جمهور ارائه شد، گفت: رئیس جمهور بر تامین مایحتاج سفره مردم تاکید کردند.

به گزارش بازارنیوز، سیدرضا فاطمی امین امروز در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: جلسه ستاد تنظیم بازار چهارشنبه هر هفته به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با حضور دستگاه‌های مرتبط از جمله وزارت دادگستری، وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود، اما جلسه امروز به علت ارائه گزارش به رئیس جمهور با حضور وی برگزار شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در این جلسه گزارش از اقداماتی که تاکنون انجام شده به رئیس جمهور ارائه شد که این گزارشات حاکی از آن بود که خوشبختانه ما در بعضی از بخش‌ها از جمله قیمت مرغ، تخم مرغ تا حدی لبنیات و همچنین در بازار فولاد و سیمان موفق عمل کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم کار خود را در حوزه تنظیم بازار در حالی که آشفتگی و تورم بالای ۴۰ درصد داشت، آغاز کرد، گفت: طبیعتا این انتظار نیز وجود ندارد که بسیار سریع بتوان نرخ تورم را کاهش داد.

فاطمی امین بیان داشت: در این جلسه اقداماتی که در چند ماه گذشته در حوزه تنظیم بازار انجام شده به رئیس جمهور ارائه شد و رئیس جمهور نیز به نکاتی تاکید داشتند که با قوت بیشتری انجام شود.

وی افزود: رئیس جمهور در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار به سفره مردم و تامین مواد غذایی تاکید داشتند.

وزیر صنعت معدن و تجارت بیان داشت: همچنین رئیس جمهور تاکید کردند که تمرکز روی لوازم خانگی باشد.

وی بیان داشت: تاکید بعدی رئیس جمهور روی موضوع خدمات از قبیل خدمات درمانی، خدمات حمل و نقل و خدمات تعمیر لوازم خانگی بود.




/فارس

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: