bazarnews

کد خبر: ۱۰۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
با توجه به عدم ثبت اطلاعات کمتر از نیمی از کارکنان وزارت نفت تا کنون باید دید وضعیت پرداخت حقوق کارکنان وزارت نفت در این ماه چگونه خواهد بود.

به گزارش بازارنیوز، اواسط آذرماه، سازمان اداری و استخدامی گزارشی را درباره عملکرد قوای سه گانه پیرامون ثبت اطلاعات حقوق و مزایای کارکنانشان در پایگاه اطلاعات کارکنان نظام اداری (پاکنا) منتشر کرد و در این گزارش مشخص شد در بین وزارتخانه‌های زیر نظر دولت، تنها وزارتخانه‌ای که هیچگونه اطلاعاتی را در این باره ثبت نکرده، وزارت نفت است.

در همین راستا مهدی علی‌مددی با اعلام آمادگی برای ثبت اطلاعات کارکنان وزارت نفت گفت: باید با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی و تعریف ضوابط و مقررات صنعت نفت در این سامانه و همچنین تغذیه فوق العاده‌های عملیاتی که داریم و باید صورت بگیرد، ما هم بتوانیم مانند سایر سازمان‌ها، حقوق و مزایای کارکنان را پرداخت کنیم.

وی افزود: از ماه گذشته ما نامه زدیم به سازمان اداری استخدامی و آن‌ها قرار بود یک شرایطی فراهم کنند تا ما بتوانیم اطلاعات کارکنان صنعت نفت را بارگزاری کنیم.

لازم به ذکر است الزام ورود اطلاعات حقوقی کارکنان به سامانه ثبت حقوق و مزایا از ابتدای شروع برنامه ششم توسعه در سال ۱۳۹۶ بوده و با اعلام سازمان اداری و استخدامی، از ابتدای سال ۱۳۹۷ امکان ورود اطلاعات از سوی دستگاه‌های مشمول وجود داشته است.

با توجه به اینکه سازمان اداری استخدامی از ابتدای دولت سیزدهم اهتمام جدی به ورود اطلاعات در این سامانه داشته و حتی اعلام شده که در صورت عدم ثبت اطلاعات پرداختی‌های آذرماه انجام نمی‌شود و از طرفی عدم ثبت اطلاعات بیش از نیمی از کارکنان وزارت نفت، باید دید وضعیت پرداخت حقوق کارکنان وزارت نفت در این ماه چگونه خواهد بود.


/مهر

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: