bazarnews

کد خبر: ۱۰۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲۶هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش بازارنیوز، در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه بیش از ۶ میلیارد و ۷۹۳ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴ هزار و ۲۴۸ میلیارد تومان در بیش از ۵۲۴ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۲۶ هزار و ۵۱۰ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۸۵ هزار و ۵۳۵ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران و فولاد مبارکه اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های بورس کالای ایران، صنعت غذایی کورش و سایر اشخاص بورس انرژی با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۱۳۱ میلیون ورقه به‌ارزش ۵ هزار و ۷ میلیارد تومان در ۲۲۴ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۱ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸ هزار و ۸۱۶ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های معاملاتی پلیمر آریا ساسول، سنگ آهن گهر زمین و پتروشیمی زاگرس شد و در مقابل شرکت‌های بیمه پاسارگاد، صنعتی مینو و فرابورس ایران بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.




/تسنیم

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: