bazarnews

کد خبر: ۱۰۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵

به گزارش بازارنیوز:دراگان اسکوچیچ اینروز‌ها بطور پیاپی به رسانه‌های کشورش مصاحبه می‌کند و البته سعی می‌کند حرف‌های جنجالی درمورد فوتبال ایران به زبان نیاورد.

سرمربی کروات که در تیم ملی کشورمان عملکردی خوبی از خود به جا گذاشته و توانسته از ۱۳ بازی به ۱۲ برد و یک تساوی دست یابد، حالا می‌گوید برای مربیگری به کرواسی برنخواهد گشت!

او که اکنون در شهر ریکا کشور کرواسی برای گذراندن تعطیلات سال نو حضور دارد، گفت: از حضور در اینجا لذت می‌برم، زیرا کارم را به خوبی انجام دادم. به خاطر آن زحمات، این لحظات با خانواده بسیار برایم شیرین است. برای ما اصلا ساده نیست که جدا از هم زندگی کنیم، ولی الان پیش آن‌ها بازگشتم و می‌خواهم از لحظه لحظه آن لذت ببرم.

وی ادامه داد: ما از ۴ بازی آینده خود تنها به یک برد نیاز داریم تا به صورت حتمی راهی جام جهانی بشویم. امارات برای صعود همه بازی‌ها را باید ببرد و ما همه بازی‌هایمان را باید ببازیم که به نظر خیلی غیر واقعی است. من باید حرفه‌ای باشم و اجازه بازی راحت به دیگر تیم‌ها ندهم. ما ۲۷ ژانویه با عراق بازی داریم و بعد باید به مصاف امارات برویم. هر ۲ بازی در خانه برگزار می‌شود و همه کار می‌کنیم تا وظیفه‌مان به نحو احسن انجام شود.

اسکوچیچ گفت: من ذهنیت آن‌ها را خیلی دوست دارم. آن‌ها به مانند یک ملت هستند و بسیار اتحاد دارند و می‌توانند به جلو برود. آن‌ها کاراکتری بزرگ دارند و بازیکنانشان اهل استراحت نیستند. همه ۱۸ بازیکن تیم ملی حرفه‌ای عمل و با هم رقابت می‌کنند.



/تابناک

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: