bazarnews

کد خبر: ۱۰۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴
مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: افراد خود مالک استان می‌توانند برای ساخت واحد‌های خود از تسهیلات قانون نهضت ملی مسکن برخوردار شوند.

به گزارش بازارنیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، عطاءاله اکبری اظهار داشت: براساس تصمیمات جدید و به منظور بهره مندی عموم مردم از مزایای طرح نهضت ملی مسکن، هم استانی‌های گرامی در همه شهر‌های استان که دارای زمین بوده و برای آن پروانه ساختمان اخذ کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه saman.mrud.ir و ثبت نام در این سامانه از تسهیلات مقرر در طرح نهضت ملی مسکن شهر زاهدان ۳۵۰ میلیون تومان و در سایر شهر‌های استان ۳۰۰ میلیون تومان برخوردار شوند.

وی ادامه داد: مالکین این اراضی می‌توانند به ازای هر واحد به طور مجزا تسهیلات دریافت و در مرحله فروش اقساطی افراد مورد نظر را برای دریافت کارت اقساط و انجام قسط بندی به بانک عامل معرفی کنند.

مدیرکل راه وشهرسازی سیستان و بلوچستان با اشاره به مدارک مورد نیاز برای بهره مندی از این طرح گفت: سند مالکیت و پروانه ساختمان تنها مدارک مورد نیاز برای استفاده از این تسهیلات است.

اکبری تاکید کرد: نکته بسیار مهم این است افرادی که برای فروش اقساطی به بانک معرفی می‌شوند نیازی به دارا بودن شرایط ماده یک آئین نامه قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن ندارند.

/بازار

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: