bazarnews

کد خبر: ۱۰۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۰
شبه جزیره جبل‌الطارق که مستعمره انگلیس است، احتمالاَ به زودی میزبان اولین بورس یکپارچه جهان خواهد بود، جایی که اوراق قرضه متعارف را می‌توان در کنار ارز‌های دیجیتال اصلی مانند بیت کوین و دوج کوین معامله کرد.

به گزارش بازارنیوز، شبه جزیره جبل‌الطارق که مستعمره انگلیس محسوب می‌شود، احتمالاَ به زودی میزبان اولین بورس یکپارچه جهان خواهد بود، جایی که اوراق قرضه متعارف را می‌توان در کنار ارز‌های دیجیتال اصلی مانند بیت کوین و دوج کوین معامله کرد.

سازمان‌های نظارت کننده در این شبه جزیره در حال حاضر مشغول بررسی پیشنهادی هستند که شرکت بلاک چین والریوم Valereum را به خرید بورس اوراق بهادار جبل الطارق (GSX) در سال جدید میلادی ترغیب می‌کند.

بر اساس این گزارش، ریچارد پولدن، رئیس این شرکت، می‌گوید والریوم روی یک فناوری جدید برای پیوند ارز‌های رایج مانند پوند و دلار با دارایی‌های رمز ارز تمرکز دارد.

وی در گفتگو با گاردین تأکید کرد که این شرکت در تلاش است تا از ارز‌های رمزنگاری شده جهان به ارزش حدود ۳.۵ تریلیون دلار استفاده کند که تقریباً مجموع ارزش تمام شرکت‌های فهرست شده در بورس لندن است.

پولدن گفت، تعمیرات اساسی این صرافی که در حال حاضر فقط با سه کارمند کار می‌کند، ماموریت اصلی این شرکت خواهد بود و به تغییر در مقررات جبل الطارق برای کنترل نحوه معاملات ارز‌های دیجیتال در بورس اوراق بهادار جبل الطارق نیز نیاز است.

جبل الطارق تاکنون ۱۴ شرکت ارز دیجیتال و بلاک چین را برای طرح ارائه مجوز خود تایید کرده است.

کارشناسان می‌گویند اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، این شبه جزیره با جمعیت فقط ۳۳۰۰۰ نفر می‌تواند به قطب جهانی ارز‌های دیجیتال تبدیل شود.












/تسنیم

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: