bazarnews

کد خبر: ۱۰۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
فناوری مایکروچیپ آخرین روز معاملاتی را با قیمت ۸۸.۲۴ دلار و افزایش ۰.۲۴ درصدی نسبت به فصل قبل معاملات به پایان رساند.

به گزارش بازارنیوز به نقل از یاهوفایننس، این تغییر از رشد روزانه ۰.۱۴ درصدی اس‌اندپی (S&P) پیشی گرفت. در همین حال، داو ۰.۲۵ درصد رشد کرد و نزدک (شاخص فناوری سنگین) ۰.۳۴ درصد از دست داد.

امروز، سهام این سازنده تراشه که طی ماه گذشته ۵.۵۱ درصد افزایش یافته بود از رشد ۲.۸۵ درصدی بخش رایانه و فناوری و رشد ۴.۳۲ درصدی اس‌اندپی در آن زمان پیشی گرفت.

وال استریت با نزدیک‌شدن به تاریخ گزارش درآمد بعدی خود، به دنبال مثبت‌ بودن فناوری مایکروچیپ خواهد بود. انتظار می‌رود این شرکت سود هر سهم را ۱.۱۷ دلار گزارش کند که نسبت به سه ماهه سال قبل ۴۴.۴۴ درصد افزایش داشته است.

اجماع شرکت Zacks ارزش تمام سال فناوری مایکروچیپ را بر اساس هر سهم به قیمت ۴.۴۲ دلار و درآمد ۶.۷۳ میلیارد دلار ارائه کرده است. این نتایج به ترتیب تغییرات سال به سال افزایش ۳۳.۹۴ و ۲۳.۷۷ درصدی را نشان می‌دهد.

سرمایه‌گذاران باید هر گونه تغییر اخیر در برآوردهای تحلیلگران برای فناوری مایکروچیپ را در نظر بگیرند، زیرا این تجدیدنظرها به نشان‌دادن ماهیت همیشه در حال تغییر روندهای تجاری کوتاه‌مدت کمک می‌کند.

سرمایه گذاران همچنین باید توجه داشته باشند که فناوری مایکروچیپ در حال حاضر نسبت PEG ۱.۰۴ را دارد. این معیار مهم مشابه نسبت P/E است؛ با این تفاوت که نسبت PEG نرخ رشد سود مورد انتظار شرکت را نیز در نظر می‌گیرد.




/ایسنا

برچسب ها: مایکروچیپ ، سهام ، تراشه
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: