bazarnews

کد خبر: ۱۰۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

به گزارش بازارنیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف زنجیره‌ای ١۴ دستگاه خودرو و فوت یک تن در پی آن خبر داد.

جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ٢:٢٧ بامداد روز جاری یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شیخ فضل‌الله، روی پل ستارخان، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد. چهار ایستگاه آتش نشانی، شامل دو گروه حریق و دو گروه نجات با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به بارش شدید باران حین وقوع این تصادف ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد که ۱۴ دستگاه خودرو، شامل ٩ دستگاه خودروی سبک سواری، یک دستگاه اتوبوس بدون مسافر و چهار دستگاه کامیون و کامیونت با یکدیگر برخورد کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه برخوردی که بین برخی از خودرو‌ها اتفاق افتاده بود سطحی بود، اما بخش اصلی و شدید این برخورد بین یک دستگاه خودروی ٢٠۶ و یک دستگاه کامیون کمپرسی اتفاق افتاده بود، تصریح کرد: این دو خودرو به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند به گونه‌ای که خودروی ٢٠۶ کاملا زیر کامیون کمپرسی قرار گرفته و شدیداً متلاشی شده بود. برخورد این دو خودرو تقریبا شبیه به حادثه بزرگراه ستاری بود که حدود یک هفته گذشته رخ داد.

ملکی با بیان اینکه با حضور یک دستگاه جرثقیل عملیات آغاز شد، خاطرنشان کرد: عوامل راهور و اورژانس نیز در محل حضور داشتند. عوامل پلیس راهور کمک کردند که بار ترافیکی به حالت اولیه بازگردد. خودروی ٢٠۶ با وسیله جرثقیل جابه جا شد و خودرو را بیرون کشیدند. قطعات متلاشی شده خودروی ٢٠۶ را برش دادند و یک آقای جوان به ظاهر ٣۵ ساله را از خودرو خارج کردند. وی دچار آسیب‌های شدیدی شده بود که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد جان خود را از دست داده است.

/ایلنا

برچسب ها: تصادف ، مرگ ، حوادث
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: