bazarnews

کد خبر: ۱۰۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
رییس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر گفت: در چهار روز گذشته با امدادرسانی به ۴۵۱۸ نفر، ۱۵۳۳ نفر اسکان اضطراری داده شدند و سه اردوگاه به ظرفیت ۵۰۰ نفر در چابهار و با ظرفیتی ۱۰۶ نفری در کنارک برپا شده است.

به گزارش بازار نیوز؛ رییس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر گفت: در چهار روز گذشته با امدادرسانی به ۴۵۱۸ نفر، ۱۵۳۳ نفر اسکان اضطراری داده شدند و سه اردوگاه به ظرفیت ۵۰۰ نفر در چابهار و با ظرفیتی ۱۰۶ نفری در کنارک برپا شده است.

 مهدی، ولی پور روز یکشنبه افزود: در پی تغییرات جوی برف و کولاک و آبگرفتگی طی چهار روز گذشته در ۲۵ استان کشور، ۱۰ استان آذربایجان غربی، بوشهر، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری، زنجان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان در ۳۶ شهرستان شامل ۱۶ شهر، ٣٨ روستا، پنج منطقه عشایری و ١٨ جاده کوهستانی نیاز به امدادرسانی پیدا کردند.

وی ادامه داد: طی چهار روز گذشته با امدادرسانی ۴۵۱۸ نفر، ۱۵۳۳ نفر اسکان اضطراری داده شدند که بر این اساس سه اردوگاه به ظرفیت ۵۰۰ نفر در چابهار و با ظرفیتی ۱۰۶ نفری در کنارک برپا شده است.

وی افزود: با کمک ۱۴۴ تیم عملیاتی شامل ۶۳۸ امدادگر و نجاتگر ۱۰۳ دستگاه خودرو از برف رهاسازی شدند ١٣ واحد مسکونی از آب تخلیه شدند.

رییس سازمان امداد ونجات گفت: ۵۴ دستگاه چادر، ۵۶۵ تخته موکت، ۵۶۷ تخته پتو، ۱۷۸۴ کیلو نایلون، ۱۲۲ بسته غذایی، ۲۳۰۰ کیلو برنج، ٢٤٠٠ بطری آب معدنی میان متاثرین توزیع شد.

ولی پور افزود: امدارسانی هم در ۱۴ شهرستان سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و فارس ادامه دارد.

برچسب ها: برف ، بارش ، آب گرفتگی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: