bazarnews

کد خبر: ۱۰۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
ایلام- استاندار ایلام گفت: هلدینگ سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای سرمایه گذاری در ایلام اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش بازارنیوز به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در دیدار با نماینده هلدینگ سرمایه گذاری ستاد فرمان اجرایی امام (ره) اظهار داشت: ما از سرمایه گذاران برای رونق تولید ایلام استقبال می‌کنیم.

وی افزود: استان ایلام در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن دچار محرومیت‌های زیادی در امر سرمایه گذاری شد که نیاز است اکنون هلدینگ‌ها و بخش‌های سرمایه گذار قوی کشور همچون ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان در این استان سرمایه گذاری کنند.

استاندار ایلام تاکید کرد: استان ایلام با توجه به منابع و ذخایر ارزشمند و موهبت طبیعت بکر از ظرفیت‌های ویژه‌ای برای سرماهی گذاری برخوردار است.

وی تولید بیش از ۲ برابر ظرفیت بازار مرغ استان و وجود زمین‌های حاصلخیز را از مزیت‌های کشاورزی و تولیدات استان برشمرد و اضافه کرد: این هلدینگ می‌تواند با ایجاد کارخانه تولید جوجه یک روزه، گاوداری پنج هزار راسی، کارخانجات تولید قند، روغن کشی و سایر زیربخش‌های تولید کشاورزی گام مهمی در راستای بهبود وضعیت تولید و اشتغال ایلام بردارد.

در ادامه این نشست مقرر شد امکان سنجی برای احداث طرح جوجه یک روزه یک میلیون قطعه‌ای و انتقال قطعات کارخانه به استان ایلام انجام گیرد.

همچنین اجرای طرح‌های کشت و صنعت بزرگ مقیاس و اجرای طرح‌های پرورش دام سبک و سنگین نیز در دستور کار این هلدینگ کشاورزی قرار گیرد.

/بازار

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: