bazarnews

کد خبر: ۱۰۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
در نشست معاون تشکل‌ها و امور استان‌ها، مدیر امور مالی و مدیر حقوقی اتاق ایران با مدیران حقوقی و مالی اتاق‌های شهرستان‌ها چگونگی اجرای قانون سلامت اداری و شفافیت مالی بررسی شد.

به گزارش بازارنیوز به نقل از اتاق ایران، نشست آنلاین معاون تشکل‌ها و امور استان‌ها، مدیر امور مالی و مدیر حقوقی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با مدیران حقوقی و مالی اتاق‌های شهرستان‌ها برگزار شد.

مظفر علیخانی، معاون تشکل‌ها و امور استان‌ها هدف از برگزاری این نشست را توجه و تأکید اتاق ایران به توانمندسازی اتاق استان‌های سراسر کشور در اجرای قانون سلامت اداری و شفافیت مالی عنوان کرد.

معاون تشکل‌ها و امور استان‌های اتاق ایران گفت: هدف از برگزاری این نشست تأکید بر رویه یکسان در اجرای قوانین مواد نظر قانون‌گذار و مصوبه‌های هیات نظارت بر اتاق ایران، هیات نمایندگان و هیات رئیسه اتاق ایران است. برای رسیدن به وحدت رویه در عمل باید سلسله جلساتی برگزار کنیم تا نظر و دیدگاه کارشناسان اتاق‌های سراسر کشور به هم نزدیک شده و در عمل رویه‌های واحدی در پیش گرفته شود تا نتیجه آن شفافیت و سلامت نظام اداری باشد.

علیخانی گفت: با توجه به شرح وظایفی که در قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد قانون‌گذار به آن تأکید دارد، و همچنین با توجه به شفافیتی که در حوزه مالی اتاق‌ها تأکید شده، تلاش می‌کنیم در این سلسله نشست‌ها، دغدغه‌های اتاق‌های شهرستان را بررسی کرده و رویه واحد و قانونی درباره دغدغه‌ها مطرح و پیگیری کنیم.

در این نشست مدیر امور مالی و امور حقوقی ۱۷ اتاق شهرستان مسائل و مشکلات خود را در زمینه کارت بازرگانی، مالیات، حق عضویت بازرگان‌ها، مسائل مالی و فناوری اطلاعات مطرح کرده و به آن سؤالات پاسخ داده شد.

قرار است این نشست در هفته آینده با دیگر اتاق شهرستان‌ها برگزار شود.

/بازار

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: