bazarnews

کد خبر: ۱۰۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
طبق اعلام تعاون روستایی گیلان توزیع هوشمند کالا‌های تنظیم بازار توسط اتحادیه تعاونی روستایی استان گیلان آغاز شده‌است.

به گزارش بازارنیوز؛ عباس جعفرپور مدیر تعاون روستایی استان در این باره گفت: در اجرای برنامه‌های دولت و در راستای اجرای سیاست‌های امنیت غذایی در کنار تولید، توزیع هوشمند در دستور کار سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران قرار دارد.

وی اظهار داشت: بر این اساس اتحادیه تعاونی روستایی گیلان نیز با بهره‌مندی از ابزار‌های نوین، از طریق سامانه هوشمند فروشگاهی فروش محصولات کشاوری خود با نام فروشگاه روستالند، به نشانی الکترونیکی http://www.rustaland.ir توزیع هوشمند اقلام تنظیم بازاری شامل مرغ، تخم‌مرغ و برنج یارانه‌ای، را آغاز کرده‌است.

جعفرپور گفت: کسب و کار‌های نو و استارتاپ‌ها برای ارتقا سطح کیفی خدمات در زنجیره نهایی توزیع با هدف کنترل بازار مصرف به نفع مردم در حال شکل‌گیری است و شبکه تعاونی روستایی گیلان نیز همسو با سیاست‌های اعلام شده، این طرح را با توزیع مرغ گرم، تخم مرغ و برنج از طریق کسب و کار اینترنتی متعلق به اتحادیه تعاونی روستایی که خاستگاه مردم نهاد تعاونی روستایی دارد آغاز کرده است.

مدیر تعاون روستایی استان گیلان اظهار داشت: با توجه به استقبال مصرف‌کنندگان، توانایی و ظرفیت تامین و توزیع این اقلام در هفته‌های آینده افزایش خواهد یافت که اطلاع رسانی در این باره انجام می‌شود.

وی یادآور شد: در زمان حاضر محدوده توزیع، شهر رشت است که با توجه به نیاز، امکان تعمیم به سایر مناطق استان گیلان نیز وجود دارد.

۲۰۷ تعاونی فعال تحت نظارت مدیریت تعاون روستایی استان گیلان قرار دارد.




/ایرنا

برچسب ها: تنظیم بازار ، گیلان ، دولت
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: