bazarnews

کد خبر: ۱۰۱۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: نباید حذف ارز ترجیحی به گونه‌ای رقم بخورد که معیشت و زندگی مردم بیشتر تحت فشار قرار بگیرد، اکنون مردم به دلیل گرانی‌ها تحت فشار قرار دارند و نباید طوری عمل شود که سال آینده تورم و گرانی افسار گسیخته‌ای ایجاد شود.

رحمت اله نوروزی عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، با بیان اینکه نباید حذف ارز ترجیحی به گونه‌ای رقم بخورد که معیشت و زندگی مردم بیشتر تحت فشار قرار بگیرد، گفت: اکنون مردم به دلیل گرانی‌ها تحت فشار قرار دارند و نباید طوری عمل شود که سال آینده تورم و گرانی افسار گسیخته‌ای ایجاد شود.

وی تاکید کرد: به موجب تصمیم هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه، تمامی تبصره‌های بودجه با توجه به موضوع در کمیته‌های تخصصی این کمیسیون طی هفته جاری بررسی می‌شود و در خصوص حذف ارز ترجیحی توضیحات و برنامه‌های بانک مرکزی و وزرای اقتصاد، صمت و نفت بسیار مهم است و باید بدانیم در صورت حذف این ارز، دولت چگونه می‌خواهد نرخ کالا‌های اساسی را کنترل و پرداخت یارانه‌ها را مدیریت کند.

نوروزی تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی طی چند بار حضور در نشست‌های کمیسیون تلفیق بودجه در خصوص کنترل قیمت مرغ، تخم‌مرغ، گوشت و شیر توضیحاتی را ارائه کرده، اما سازو کار آن را مشخص نکرده است و بیشتر توضیحات در مورد نحوه حمایت از تولیدکنندگان بیان شده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ بیان کرد: ما با مردم در حوزه‌های انتخابیه خود به صورت مستقیم در تماس هستیم و با دغدغه‌های آن‌ها از نزدیک آشناییم و نمی‌خواهیم با اتخاذ تصمیمی اشتباه معیشت آن‌ها را به خطر بیاندازیم.

/ خانه ملت

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: