bazarnews

کد خبر: ۱۰۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
مدیرکل هماهنگی خدمات بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران از حمل ۸ میلیون و ۸۵۳ هزار تن کالای اساسی از ابتدای سال تاکنون در کشور خبر داد.

بنا به اعلام روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، سیاوش حسین پور گفت: از ابتدای سال‌ی‌جاری تاکنون ۸ میلیون و ۸۵۷ هزار تن کالای اساسی در سرتاسر کشور جابجا شده است تا کالا‌های ضروری مردم به موقع تأمین شود.

حسین پور افزود: این مقدار کالا در قالب بیش از ۳۳۹ هزار محموله به مقاصد تعیین شده ارسال شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های شرکت بازرگانی دولتی ایران تأمین و تنظیم بازار کالای اساسی است، خاطرنشان کرد: این کالا‌ها شامل: گندم، برنج، روغن، شکر و دانه‌های روغنی است.

مدیرکل هماهنگی خدمات بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران حمل کالا‌های اساسی در کشور را مطلوب اعلام کرد و گفت: برای تامین و دسترسی مردم در سراسر کشور بر اساس برنامه حمل این شرکت، کالا‌های اساسی که شامل کالا‌های وارداتی و تولیدِ داخل است به موقع به مقاصد تعیین شده ارسال می‌شود.

وی همچنین به استحصال کالا‌های خام پس از حمل به کارخانجات و ذخیره سازی و عرضه از طریق شبکه‌های توزیع اشاره کرد: افزود: کالا‌هایی مثل شکر خام و روغن خام پس از تصفیه در کارخانجات از طریق شبکه‌های حمل ونقل ریلی و جاده‌ای مانند سایر کالا‌های اساسی به نقاط مختلف کشور ارسال می‌شود.


/ میزان

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: