bazarnews

کد خبر: ۱۰۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: با توجه به بارش برف در این استان، تاکنون هیچ مورد خاموشی و قطع برق در این استان اعلام نشد.

به گزارش بازارنیوز، محمد اسماعیل هنرمند روز دوشنبه با توجه به بارش برف در این استان اظهار داشت: تاکنون هیچ خاموشی و قطعی برق به دلیل بارش برف گزارش نشده و در صروت خاموشی‌های موردی، نیرو‌های این شرکت اامده خدمت رسانی هستند.

وی افزود: البته با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی در خصوص موج جدید بارش‌ها، کاهش محسوس دما و وقوع بحران، نیرو‌ها و کارکنان این شرکت در حال آماده باش هستند تا در صورت بورز هرگونه حادث و قطعی برق، در محل حضور یابند.

مدیرعامل شرکات توزیع برق گیلان ادامه داد: به مین دلیل ۱۸۵ اکیپ عملیاتی شرکت توزیع برق گیلان در شهرهایم ختلف این استان حضور یافته تا در صورت بورز هرگونه قطعی برق مبنی بر بارش برف، اقدمات تعمیر و وصل برق را انجام دهند.

هنرمند با اشاره به اجرای طرح‌های جامع و جهادی در راستای حفظ و ارتقای شبکه توزیع برق اشاره و بیان کرد: از ابتدای سال گذشته با تلاش همکاران و شناسایی نقاط حادثه خیز شبکه، طرح بزرگ افزایش تاب‌آوری خطوط فشار متوسط در کل استان گیلان به اجرا در آمد و به همین دلیل قطعی‌های برق به دلیل بارش برف در این استان کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: طرح جهادی افزایش تاب‌آوری خطوط فشار متوسط در سال ۹۹، با محوریت ترمیم و بهسازی نقاط آسیب دیده شبکه به جا مانده از سالیان قبل و در سال جاری با محوریت افزایش ضریب اطمینان و پایداری شبکه به اجرا درآمده است.

هنرمند ادامه داد: از ابتدای سال گذشته تا کنون با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان بیش از ۹۳۹ مرحله طرح جهادی افزایش تاب آوری در سطح استان اجرا شده و حدود ۲۰۰ فیدر و ۲ هزار کیلومتر شبکه مورد تعمیر و بهسازی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مقاوم سازی شبکه‌های توزیع، ارتقای قابلیت اطمینان شبکه، انجام تعمیرات پیشگیرانه با هدف ارتقای تاب‌آوری، رفع کانون‌های خطر آفرین، بهره گیری از ظرفیت و توان فنی نیروی انسانی شرکت در راستای گسترش تعمیرات و کاهش هزینه ها، اجرای تمرین و مانور آموزشی جهت راهبری و مدیریت اکیپ‌ها در شرایط سخت و بحرانی، از جمله اهداف مهم اجرای طرح جهادی افزایش تاب آوری خطوط فشار متوسط در کل استان می‌باشد.

بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک برق در استان گیلان از طریق ۳۰ هزار کیلومتر به شبکه توزیع برق متصل هستند.







/ایرنا

برچسب ها: برف ، برق ، گیلان
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: