bazarnews

کد خبر: ۱۰۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیح داد: در سفر به امارات برای بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ به بیماری کووید ١٩ مبتلا شدم و به همین دلیل و به توصیه پزشکان در منزل به ادامه درمان می‌پردازم.

به گزارش بازارنیوز؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مثبت شدن آزمایش کرونای خود خبر داد و گفت: به توصیه پزشکان در منزل به ادامه درمان می‌پردازم.

 محمدمهدی اسماعیلی روز دوشنبه - ۲۷ دی ماه - که در آیین اختتامیه جشنواره ملی ترجمان فتح که هم اکنون در باغ موزه دفاع مقدس با حضور جمعی از مقامات و مسئولان کشوری در حال برگزاری است، به صورت وبیناری حضور داشت و در ارتباط تصویری با این رویداد، علت عدم حضور خود را ابتلا به ویروس کرونا و مثبت شدن تست کووید ۱۹ اعلام کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مثبت شدن آزمایش کرونای خود خبر داد و گفت: به توصیه پزشکان در منزل به ادامه درمان می‌پردازم.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی روز دوشنبه - ۲۷ دی ماه - که در آیین اختتامیه جشنواره ملی ترجمان فتح که هم اکنون در باغ موزه دفاع مقدس با حضور جمعی از مقامات و مسئولان کشوری در حال برگزاری است، به صورت وبیناری حضور داشت و در ارتباط تصویری با این رویداد، علت عدم حضور خود را ابتلا به ویروس کرونا و مثبت شدن تست کووید ۱۹ اعلام کرد.

 

/فرارو

برچسب ها: وزیرارشاد ، کرونا ، کووید
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: