bazarnews

کد خبر: ۱۰۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
مدیر دیسپاچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: احتمالا طی یکی دوروزه آینده مصرف گاز به بیش از ۶۰۰ میلیون متر مکعب در روز برسد و تا هفته آینده در همین مقدار از مصرف باقی خواهیم ماند.

به گزارش بازارنیوز، محمدرضا جولای با اشاره به مصرف گاز در کشور، گفت: تولید گاز تامین خطوط مان ۸۵۰ میلیون متر مکعب است و مصرف گاز خانگی و تجاری نسبت به روز گذشته ۴.۵ درصد افزایش یافته و به ۵۸۰ میلیون مترمکعب در روز رسیده است.

وی ادامه داد: پیش بینی‌مان این است که از امروز شاهد کاهش دما در استان تهران و شهر‌های شمالی کشور خواهیم بود لذا متناسب با آن مصرف گاز نیز افزایش خواهد یافت.

جولایی عنوان کرد: احتمالا طی یکی دوروزه آینده مصرف گاز به بیش از ۶۰۰ میلیون متر مکعب در روز برسد و تا هفته آینده در همین مقدار از مصرف باقی خواهیم ماند.

مدیر دیسپاچینگ شرکت ملی گاز ایران در مورد سوخت نیروگاه‌ها، گفت: در حال حاضر ۵۵ تا ۶۰ درصد نیروگاه‌ها با سوخت گاز فعالیت دارند و مابقی سوختشان مایع است.

مدیر دیسپاچینگ شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر ضرورت مصرف بهینه گاز در کشور، اظهار کرد: از هم‌وطنان می‌خواهیم مصرف بهینه گاز را در دستور کار خود قرار دهند



/میزان

برچسب ها: مصرف گاز ، گاز ، نفت و گاز
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: