bazarnews

کد خبر: ۱۰۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
شلف‌ها یکی از کاربردی‌ترین و پرطرفدارترین المان‌هایی هستند که در عین سادگی، تاثیر فوق العاده‌ای در محیط دارند و دکوراسیون را به زیبایی تغییر می‌دهند. با ما همراه باشید که اطلاعات بیشتری در خصوص شلف‌ها و خرید شلف در اختیار شما قرار دهیم که بتوانید یک خرید مناسب داشته باشید.

 

 

شلف‌ها طاقچه‌های زیبایی هستند که امکان نصب کردن آن‌ها بر روی دیوارهای مختلفی وجود دارد و کاربردهای فراوانی دارند.

اهمیت استفاده از شلف

همانطور که می‌دانید، دیوارها یکی از بهترین قسمت‌هایی هستند که با بهره مندی از آن‌ها می‌توانید یک دکوراسیون مدرن و زیبا داشته باشید. به این صورت که با خرید شلف و نصب کردن آن بر روی دیوارهای مناسب می‌توانید دکوراسیون خود را تغییر دهید.

حتما به یاد دارید که در گذشته از طاقچه‌های گچی و سنگین استفاده می‌شد، طاقچه‌هایی که امکان جابجایی آن‌ها وجود نداشت. امروزه با تولید شلف‌ها می‌توانید طاقچه‌ها را به راحتی به دیوارهای مورد نظر خود نصب کنید و در صورت امکان آن‌ها را جابجا کنید.

راهنمای کامل خرید شلف

شلف‌ها در انواع گوناگونی تولید شده‌اند که هر کدام از آن‌ها در جای خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند و زیبایی را به محیط خود هدیه می‌دهند.

شلف‌ها را می توانید با استفاده از پیچ و رولپلاک به دیوار نصب کنید و لوازم مورد نیاز خود را بر روی آن‌ها قرار دهید. توجه به این نکته حائز اهمیت است که نوع اتصال شلف‌ها از نوع ناپدید می‌باشد و نمی‌توانید محل اتصال را ببینید.

بهتر است بدانید که شلف‌ها از نظر جنس به چند گروه تقسیم بندی می‌شوند:

  • شلف چوبی: خرید شلف چوبی طرفداران زیادی دارد و در دکوراسیون‌های تمام کلاسیک کاربرد دارد.
  • شلف فلزی: یکی از مقاوم‌ترین شلف‌های موجود در بازار می‌باشد که برای تحمل لوازم سنگین از آن‌ها استفاده می‌شود.
  • شلف ام دی اف: این شلف‌ها تنوع بسیار زیادی دارند و مقرون به صرفه‌تر از چوب‌ها هستند.
  • شلف شیشه‌ای: شلف‌های شیشه‌ای در دکوراسیون‌های مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرند و علاوه بر کاربردهای فراوانی که دارند، جنبه‌ی تزئینی هم دارند.
  • شلف پلاستیکی: با خرید شلف پلاستیکی می‌توانید اتاق کودکان و نوجوانان را طراحی کنید.
  • شلف ترکیبی: در شلف‌های ترکیبی از مواد ترکیبی در کنار یکدیگر استفاده می‌شود و این شلف‌ها زیبایی فوق العاده‌ای خواهند داشت.

مزایای استفاده از شلف:

با توجه به طراحی و ساختاری که شلف‌ها دارند، مزایای بسیار زیادی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند که به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • بهتر است بدانید که یکی از مهم‌ترین مزایای شلف‌ها، محل نصب آن‌ها می‌باشد. همانطور که می‌دانید شلف‌ها بر روی دیوارها نصب می‌شوند و این موضوع باعث می‌شود که بتوانید از سطوح بدون استفاده، بهره مند شوید.
  • بدون شک هنگام خرید شلف با دنیایی از شلف‌های گوناگون و متنوع روبرو خواهید شد. تنوع شلف‌ها این امکان را به شما می‌دهد که از شلف‌های مطابق با دکوراسیون و معماری محیط خود بهره مند شوید و زیبایی را به محیط خود دعوت کنید.
  • شلف‌ها یکی از کاربردی‌ترین المان‌هایی هستند که با همه‌ی فضاها قابلیت تطبیق دارند و با خیالی راحت می‌توانید از آن‌ها بهره مند شوید. فرقی ندارد که فضای شما از نوع کلاسیک باشد یا مدرن، با خرید شلف و نصب آن می‌توانید دکوراسیون خود را به زیبایی تغییر دهید.
  • برای خرید شلف به هزینه‌ی زیادی نیاز ندارید و می‌توانید تعداد زیادی شلف را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید.
  • شلف‌ها تاثیر فوق العاده‌ای در طراحی دکوراسیون دارند و با بهره مندی از آن‌ها می‌توانید یک دکوراسیون زیبا داشته باشید که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب کند. شلف‌های دلفین یکی از زیباترین و بهترین شلف‌های موجود در بازار هستند و بهترین گزینه برای انتخاب شما به شمار می‌روند.
  • می‌توانید لوازم دکوری خود را بر روی شلف‌ها قرار دهید و به عنوان طاقچه از آن‌ها استفاده کنید.
  • اگر در قسمت‌هایی از منزل خود با کمبود جا مواجه شدید، می‌توانید از شلف‌ها استفاده کنید و لوازم خود را بر روی آن‌ها قرار دهید.
  • برای نظم دادن به محیط آشپزخانه می‌توانید از شلف‌ها بهره مند شوید و یک طراحی خاص و زیبا داشته باشید. شلف‌ها در آشپزخانه می‌توانند نقش کابینت را بازی کنند و محیط شما را مرتب و منظم جلوه دهند.
  • برای نظم دادن به محیط حمام هم می‌توانید از شلف‌ها استفاده کنید و یک محیط زیبا و مرتب داشته باشید. با خرید شلف حمام دلفین می‌توانید یک محیط خاص داشته باشید و از ماندگاری شلف‌ها لذت ببرید.
  • می‌توانید در اتاق خواب یا راهرو‌ هم از شلف‌ها استفاده کنید و لوازم کاربردی یا دکوری خود را بر روی آن‌ها قرار دهید.

راهنمای کامل خرید شلف

بهترین گزینه برای خرید شلف:

اگر می‌خواهید برای خرید شلف اقدام کنید و به دنبال یک مرکز معتبر هستید، بهتر است به وبسایت معتبر و محبوب دلفین مراجعه نمایید.

صنایع بهداشتی دلفین یکی از بهترین شرکت‌های ایرانی می‌باشد که توانایی رقابت با برندهای خارجی را دارد و به خوبی توانسته است اعتماد مردم را به خود جلب کند.

به جرات می‌توان گفت که خرید شلف دلفین بهترین گزینه برای شما به شمار می‌رود و هرگز از این خرید پشیمان نخواهید شد. زیرا محصولات دلفین ویژگی‌های فوق العاده‌ای دارند که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

  • تولید محصولات دلفین تحت نظر مجرب‌ترین کارشناسان انجام می‌گیرد.
  • ساخت محصولات دلفین با بهره مندی از به‌روز‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات انجام گرفته است.
  • برای ساخت محصولات دلفین از بهترین طراح‌ها استفاده شده است و برای ساخت کوچک‌ترین محصولات هم به جزئیات توجه شده است.
  • برای ساخت محصولات دلفین از بهترین مواد اولیه استفاده شده است.
  • محصولاتی که در شرکت دلفین تولید می‌شوند، استحکام و مقاومت بسیار زیادی دارند.
  • همه‌ی محصولات بعد از تولید، تحت آزمایش قرار می‌گیرند و بعد از اینکه از کیفیت آن‌ها مطمئن شدند، آن‌ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.
  • محصولات دلفین در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده‌اند.

راهنمای کامل خرید شلف

انواع شلف دلفین:

همانطور که گفته شد محصولات دلفین در انواع گوناگونی تولید شده‌اند و تنوع بسیار زیادی دارند. حال قبل از خرید شلف دلفین، بهتر است با برخی از این شلف‌ها آشنا شوید:

  1. شلف دیواری دلفین مدل WD-10202:

این نوع شلف دلفین طراحی بسیار زیبایی دارد، ماندگاری و مقاومت بالایی دارد، به راحتی می‌توانید آن را نصب کنید و یک دکوراسیون مدرن و زیبا داشته باشید. طراحی این شلف‌ها به صورت چند طبقه می‌باشد و زیبایی خاص خود را دارد.

  1. شلف دیواری دلفین مدل W22:

این نوع شلف دیواری دلفین در عین سادگی، زیبایی خاص خود را دارد، مستطیل شکل است، بسیار مقاوم است و ماندگاری بالایی دارد و در محیط‌های مرطوب به خوبی دوام می‌آورد.

  1. شلف دیواری دلفین مدل WD-poly-6029:

این نوع شلف دیواری هم طرفداران خاص خود را دارد، بدنه‌ی این شلف از ایران چوب تولید شده است و ماندگاری و مقاومت بالایی دارد، در قسمت‌های مختلفی می‌توانید از این شلف‌ها استفاده کنید و یک محیط منظم و زیبا داشته باشید.

  1. شلف دیواری دلفین مدل 4200:

این نوع شلف دیواری دلفین هم زیبایی خاصی دارد و معمولا در سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می‌گیرد، جنس بدنه‌ی این شلف از استیل برنج است و ماندگاری بالایی دارد.

راهنمای کامل خرید شلف

بهتر است برای خرید شلف دلفین به سایت معتبر دلفین ایران مراجعه نمایید و از سایر محصولات دلفین هم دیدن کنید.

با توجه به اینکه محصولات دلفین به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار شما قرار می‌گیرند، قیمتی بسیار مناسب و به صرفه دارند.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: