bazarnews

کد خبر: ۱۰۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
این شبیه به مهارت «شبکه‌سازی» است که در مهارت ارتباطی شماره 85 درباره آن صحبت کردیم.

14 مهارت اداری مهم در سال 2022

  1. روابط تجاری را توسعه دهید

 مثل تبدیل عکس به متن یا ترفندهای دیگر.

روابط تجاری فقط افرادی نیستند که با آنها ارتباط برقرار می کنید، بلکه همه تعاملات کاری هستند.

در اینجا برخی از روابط تجاری ضروری وجود دارد که به شما کمک می کند تا فراتر از همتایان یا رقابت در محل کار بروید:

  • یک مربی پیدا کنید
  • مربی شخص دیگری
  • به یک گروه "مستر متفکر" حرفه ای بپیوندید
  • مهارت های شبکه سازی را ایجاد کنید
  • کشف کنید که رئیس شما واقعاً چه می خواهد
  • یاد بگیرید که چگونه کار رئیس خود را انجام دهید. و چرا این مهم است
  1. تسلط سازمان

سازماندهی یک مهارت بهره وری و صرفه جویی در زمان است. خوب بودن در سازماندهی کسب و کار می تواند به همان اندازه که ماری کوندو در سازماندهی خانه و بی نظمی خوب بودن مهم باشد.

به عنوان مثال، ذخیره اسناد در اطراف دفترتان می تواند مهم باشد، و اینکه بتوانید هر فایل، پوشه یا تکه کاغذی را به سرعت و به راحتی پیدا کنید به داشتن یک مهارت سازمانی خوب متکی است.

درس لینک شده در زیر به معنای واقعی کلمه همه چیزهایی است که ممکن است در مورد سازمان اداری بدانید. این یک دوره آموزشی سوپ به آجیل است که از لحاظ فیزیکی آشفتگی دفتر شما و همچنین عنصر اصلی بی نظمی دیجیتالی دفتر شما را پوشش می دهد. تبدیل PDF به متن

  1. برنامه ریزی: روز، هفته، ماه، سه ماهه و سال خود را برنامه ریزی کنید

سخت کوشی مهم است. اما با برنامه ریزی موثر هر بار مغلوب خواهد شد.

برنامه ریزی خوب، موارد احتمالی، اضطراری و مشکلات را در نظر می گیرد. برنامه‌ریزی خوب را می‌توان در یک صفحه خلاصه کرد و در عین حال دستورالعمل‌های دقیقی در مورد آنچه در آینده و نحوه انجام آن وجود دارد نیز داشت.

برنامه ها همچنین با جزئیات متفاوت در طول زمان در دسترس خواهند بود (برنامه های 5 ساله، سالانه، سه ماهه، ماهانه، هفتگی و روزانه همه رایج هستند، و اگر به درستی استفاده و نوشته شوند، در تکمیل وظایف ضروری مفید هستند.

  1. مدیریت کارکنان

نه تنها یافتن یک کارمند عالی دشوار است، بلکه نگه داشتن آنها نیز دشوار است. استخدام، مدیریت و اخراج کارمندان می تواند به راحتی یک کسب و کار را ایجاد یا شکست دهد. به نظر می رسد که شرکت ها همه در حال رقابت برای یافتن بهترین کارگرانی هستند که شرکت را قادر می سازند تا به اهداف استراتژیک خود دست یابد.

  1. نحوه استخدام و مدیریت تیم های مجازی

این روزها کار از راه دور کاری بسیار رایج است. با دسترسی همه به اینترنت و تلفن های هوشمند، گاهی اوقات نیازی به اضافه کردن هزینه اضافی یک دفتر بزرگ آجر و ملات به تجارت نیست. با این حال، شما باید بدانید که چگونه کارمندان را استخدام و مدیریت کنید و آنها را بدون داشتن توانایی نگاه کردن از روی شانه های آنها در مسیر خود نگه دارید.

تجربه شخصی من از استخدام پرسنل مجازی از طریق لینک زیر بوده است. من عاشق این سرویس هستم و برای کمک به یافتن کارکنان مجازی خارج از کشور آن را به شدت توصیه می کنم.

  1. صندوق ورودی صفر

از کنترل خارج شدن ایمیل آسان است. زمان لازم برای خالی نگه داشتن ایمیل شما ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد مگر اینکه سیستم خوبی داشته باشید.

اگر کاربر GMAIL هستید، دوره‌ای را که در زیر پیوند داده شده است توصیه می‌کنم تا به شما کمک کند صندوق ورودی خود را بدون صرف زمان زیادی برای پرداختن به ایمیل‌ها تمیز و شفاف نگه دارید.

  1. مبانی مهارت های کسب و کار

همه می خواهند بدانند برای موفقیت در کسب و کار چه چیزی لازم است، و به خصوص چگونه می توان به موفقیتی دست یافت که به جای عبور از قله ها و دره ها، به طور پیوسته افزایش می یابد.

داشتن مهارت‌های حیاتی کسب‌وکار به داشتن دانش کامل از اصول کسب‌وکار، همراه با آنچه دیگر شرکت‌های موفق به درستی انجام می‌دهند، منتهی می‌شود.

  1. مبانی حسابداری

در حالی که حسابداری ممکن است شغل شما نباشد، هنوز باید با برخی از اصول اولیه آشنا باشید. به این ترتیب می توانید کار افراد دیگر را بررسی کنید و مطمئن شوید که حسابداری برای شرکت شما به درستی انجام می شود.

البته، مگر اینکه حسابداری یا حسابداری شغل شما باشد... در این صورت اصول باید برای شما بسیار ساده به نظر برسد.

  1. چگونه بر دیگران تأثیر بگذاریم

توانایی تأثیرگذاری بر دیگران یک مهارت اساسی است که همه رهبران مؤثر باید بر آن مسلط باشند. بدون توانایی تأثیرگذاری بر دیگران، احتمالاً نمی‌توانید دیدگاه خود را به واقعیت تبدیل کنید، زیرا کسی نخواهید داشت که به شما کمک کند.

شما باید توانایی جذب ذهن و انرژی دیگران را داشته باشید تا به چیزهایی که در زندگی می خواهید برسید.

رهبران مؤثر فراتر از فرمان دادن هستند و در واقع دیگران را الهام بخش، متقاعد و تشویق می کنند. رهبران می توانند از دانش، مهارت ها و توانایی های یک گروه بهره ببرند و افراد را به سمت یک هدف مشترک هدایت کنند.

  1. چگونه از کاری که انجام می دهید بیشترین بهره را ببرید

اولین گام برای به دست آوردن بهترین نتیجه از کاری که انجام می دهید، تجسم آنچه می خواهید به انجام برسانید است. از زندگی چی میخوای؟ شاید بخواهید کار رضایت بخشی انجام دهید که به شما امکان می دهد به دیگران کمک کنید. شاید بخواهید یک رابطه رضایت بخش پیدا کنید که شما را خوشحال کند. شاید بخواهید در یک مسابقه دوی ماراتن باشید. مهم نیست که چه کاری انجام می دهید، باید یاد بگیرید که چگونه از آن بیشترین بهره را ببرید.

برای این کار باید انگیزه درونی برای انجام کاری که انجام می دهید پیدا کنید. یاد بگیرید که از فرآیند لذت ببرید به جای رقابت برای نتایج و درس گرفتن از اشتباهات خود. با افراد دیگری که در تلاش شما موفق بوده اند صحبت کنید تا در مورد آنچه قبلاً از سر گذرانده اند مطلع شوید.

  1. هنر مذاکره

در زندگی همه چیز قابل مذاکره است. حقوق شما کاری که  انجام می دهید. کسب و کار شما چقدر برای خدمات پرداخت می کند.

بسیار خوب، پیشخوان در 7 تا 11 سالگی ممکن است در مورد قیمت شیر مذاکره نکند، اما بیشتر بخش های اصلی و مهم زندگی برای نوعی مذاکره باز است. اما مهارت های مذاکره شما چقدر خوب است؟

 

ما در اقتصاد خود سیستم مبادله باز مبادله ای نداریم، بنابراین اغلب مذاکرات ممکن است مانند معاملات پشت سر هم به نظر برسد، اما آنها واقعاً بخشی از ساختار جامعه ما هستند.

اگر مهارت های مذاکره شما کم است، مهم است که کمی زمان بگذارید و آنها را به سرعت انجام دهید. فقط فرم مذاکره استخدام/اخراج این تلاش را ارزشمند می کند.

  1. تیز بمان

فعال نگه داشتن مهارت های خود بهترین راه برای تیز ماندن است. هر زمان که از چیزی دور می شوید؛ از اینکه بتوانید آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهید فاصله می گیرید، مگر اینکه صادقانه به زمان دوری نیاز داشته باشید. آنچه را که به آن اهمیت می دهید حفظ کنید، وگرنه برای دستیابی به اهدافتان به همان اندازه مفید خواهید بود.

  1. پایان دادن به اهمال کاری

به تعویق انداختن کار شماره 1 قاتل تجارت و زندگی است. همه ما گهگاهی کارها را به تعویق می اندازیم، اما اگر به تعویق انداختن کارها واقعاً شما را از انجام وظایف مهم کاری یا زندگی شخصی باز می دارد، به سرعت به چیزی تبدیل می شود که باید به آن توجه کنید.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چرا افراد کارها را به تعویق می‌اندازند، این دلایل به تعویق انداختن کار را ببینید. اگر به دنبال ایده‌هایی سریع در مورد چگونگی توقف تمایلات به تعویق انداختن خود هستید، روش‌هایی را برای غلبه بر اهمال‌کاری مشاهده کنید.

  1. مهارت های هدف گذاری

بالاخره به هدف گذاری می رسیم. مهم است که اهداف قابل دستیابی داشته باشید که به اندازه کافی بلند باشند تا توانایی های شما را گسترش دهند و در عین حال بسیار قابل دستیابی باشند. در برنامه ریزی، اجرا و اجرای اهداف بسیار زیاد است.

اگر در مورد انواع اهداف، نحوه ایجاد اهداف معقول، یا اینکه چگونه تا زمان رسیدن به آنها به اهداف خود پایبند باشید، مطمئن نیستید، ممکن است بخواهید مدتی را روی مهارت هدف‌سازی سرمایه‌گذاری کنید.

  1. مهارت های ضروری ابزارهای آنلاین کسب و کار

مجموعه نهایی مهارت ها، آموزش های بسیار مفیدی بر روی نرم افزارهای رایانه شخصی خاص است.

هر کسی که شغلی دارد که عمدتاً "در رایانه" باشد، همه این برنامه های نرم افزاری را آشنا خواهد یافت. آنها (یا معادل های عمومی آنها) استانداردهای صنعت ابزار کار و بهره وری هستند.

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: