bazarnews

کد خبر: ۱۰۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
مجموعه شفت شناور زمانی استفاده می شود که فاصله بین تجهیزات خیلی زیاد باشد برای کوپلینگ های اسپیسر یک مجموعه شفت شناور استاندارد از دو واحد استاندارد تشکیل شده است کوپلینگ های درگیر، دو دیسک شکاف و یک شفت اتصال

 

 

مجموعه شفت شناور زمانی استفاده می شود که فاصله بین تجهیزات خیلی زیاد باشد برای کوپلینگ های اسپیسر یک مجموعه شفت شناور استاندارد از دو واحد استاندارد تشکیل شده است کوپلینگ های درگیر، دو دیسک شکاف و یک شفت اتصال. شفت شناور می تواند حذف شود نیاز به تکیه گاه های یاتاقان اضافی در امتداد شفت های پوشا، زیرا شفت است توسط تجهیزات متصل از طریق کوپلینگ های تکی پشتیبانی می شود هنگامی که با شفت شناور عمودی در شیب ها استفاده می شود. بیش از 10 درجه، کوپلینگ Type GV52 به عنوان کوپلینگ پایینی برای پشتیبانی از شفت استفاده می شود. هاب های فلکس روی شفت شناور (RFFR) - مونتاژ توپی های انعطاف پذیر روی شفت شناور امکان جایگزینی آسان تر را فراهم می کند و به هاب های سفت و سخت با ظرفیت سوراخ بیشتر اجازه می دهد در شفت تجهیزات متصل استفاده می شود. این اغلب به معنای اندازه کوپلینگ کوچکتر است می توان استفاده کرد. هاب های صلب روی شفت شناور (FRRF) - زمانی که هاب های صلب روی شفت شناور قرار دارند، می توان دهانه های شفت کوتاه تری را در نظر گرفت، زیرا هیچ نقصی در پوشش مورد نیاز نیست. انواع g52, gv52 چرخ ترمز دو یا تک درگیر و کوپلینگ ترمز دیسکی استفاده می شود کاربردهایی مانند جرثقیل، بالابر و نوار نقاله. کوپلینگ ترمز چرخ و دیسکی انطباق نادرست بین تجهیزات متصل و رفع نیاز به پسوند دو شفت روی موتورها و درایوهای دنده برای کاربردهایی که نیاز به ترمز دارند. (انواع g62 و 66 نوع g63 کوپلینگ های کشویی دوگانه و تک درگیری برای کاربردهایی که نیاز به محوری دارند استفاده می شود حرکت برای انبساط یا تنظیم شفت حرارتی است.

توضیجی درباره ی کوپلینگ

 

کاربرد گوپلینگ در صنعت:

 

کوپلینگ دنده ای  فالک لایف لایگن این را فراهم می کنند اقتصاد کاربران بودجه فکر جستجو کنید، بدون فدا کردن جفت کیفیت یا قابلیت اطمینان ظرفیت های حفره برتر و رتبه بندی گشتاور ظرفیت های مته بی بدیل و رتبه بندی گشتاور Falk کوپلینگ ها اغلب به شما این امکان را می دهند که a را انتخاب کنید جفت با اندازه کوچکتر برای یک معین کاربرد. در واقع، انتخاب برای قاب T، 60 موتورهای الکتریکی هرتز باعث افت می شوند یک اندازه کوپلینگ برای نیمی از 28 قاب موتور موجود است. در نتیجه: کیفیت، قابلیت اطمینان و عملکرد با صرفه جویی متوسط 15-20 درصد نسبت به رقابتی پیشنهادات اندازه کلی کوچکتر نیز کوپلینگ ها بارهای گشتاور بالا. ایده آل برای برنامه های موجود نیمی برای نیمی از قابلیت تعویض به شما امکان می دهد ظرفیت اضافه کنید و مزایای را درک کنید کوپلینگ در برنامه موجود شما کاتیون ها و طرح ها، و همچنین. علاوه بر این، هاب بزرگتر قطر ویژگی های فلز بیشتر است راه کلید در مقابل طرح های دیگر، ارائه قدرت ذخیره بیشتر در برابر شکستگی هاب به دلیل شوک یا بارهای ضربه ای است. همه منظوره سری استفاده شده به صورت عمده سیستم های جابجایی، ماشین آلات کاغذ، فن، پمپ، میکسر جرثقیل، آسیاب قند، خرد کردن و بسیاری دیگر گشتاور بالا برنامه های کاربردی. آستین مورد استفاده در بالا تجهیزات سرعت با اینرسی کم الزامات. G فلنج دار بزرگ آستین برای خیلی بالا کاربردهای گشتاور، از جمله قدرت گیاهان، معدن، سیمان، فولاد و آسیاب های فلزی، کاغذ، شکر، لاستیک و بزرگ دیگر کارخانه های صنعتی است.

توضیجی درباره ی کوپلینگ

 

انواع کوپلینگ در صنعت:

 

بدون هیدرو کوپلینگ سیال، موتور فوراً گشتاور روتور قفل شده خود را ارسال می کند به ماشین رانده (نقطه A در سمت راست). سپس، به سرعت می رسد و اعمال می شود گشتاور شکست (نقطه B). برای کاربردهای معمول، روتور قفل شده و خرابی گشتاور اغلب حدود 200٪ یا بیشتر از رتبه بندی موتور است. در صورتی که گشتاور لازم برای شروع انفصال ماشین رانده شده باشد، آسیب می تواند ایجاد شود به طور قابل توجهی کمتر، زیرا دستگاه به طور ناگهانی به سرعت نامی افزایش می یابد. با این حال، با نصب یک کوپلینگ سیال، گشتاور به ماشین رانده از صفر شروع می شود (نقطه C) و به تدریج با شتاب گرفتن پروانه کوپلینگ به نقطه D افزایش می یابد. زمانی که گشتاور خروجی کوپلینگ سیال از گشتاور شروع جدایی بیشتر شود ماشین رانده (نقطه D)، ماشین رانده به تدریج شتاب می گیرد (نیمه سمت راست چارت سازمانی) . همانطور که ماشین به سرعت نامی می رسد، لغزش کوپلینگ سیال کاهش می یابد به (نقطه E) و توان یکنواخت با حداکثر بازده منتقل می شود. افزایش گشتاور شروع با کوپلینگ سیال، گشتاور شکست موتور قفس سنجاب استاندارد NEMA B می توان برای ایجاد گشتاور اضافی برای راه اندازی ماشین آلات استفاده کرد. در این مثال از یک کاربرد با اسب بخار بالا، موتور NEMA B در ابتدا اعمال خواهد شد تنها 80 درصد از گشتاور فقط در صورتی که موتور بتواند تا 85 درصد شتاب خود را افزایش دهد.

توضیجی درباره ی کوپلینگ

 

 

 

 

 

 

کوپلینگ:

 

با دو توپی و یک آستین، سادگی این پیوسته است کوپلینگ آستین به آن اجازه می دهد تا به راحتی با انواع مختلف سازگار شود برنامه های کاربردی. بسیار جمع و جور است، جرم چرخشی آن کم است و دارای یک هزینه اولیه کمتر از انواع فلنجی (صفحات  مجموعه شفت شناور در هنگام فاصله بین آنها استفاده می شود تجهیزات و برای کوپلینگ دنده ای فالک های اسپیسر بسیار عالی هستند. شناور استاندارد مجموعه شفت از دو درگیری تک استاندارد تشکیل شده است کوپلینگ و یک شفت اتصال. یک شفت شناور می تواند از بین ببرد نیاز به تکیه گاه های یاتاقان اضافی در امتداد شفت های پوشا زیرا شفت توسط تجهیزات متصل از طریق تک دو درگیری، نوع جفت نزدیک دارای دو است نیمه های منعطف برای قرار دادن هم افست و هم زاویه ای ناهماهنگی یا ترکیبی از این دو و همچنین شناور انتهایی. آی تی ایده آل برای تمام برنامه های افقی و بسته های نزدیک از جمله فن، جرثقیل سقفی، نوار نقاله، کارخانه فولاد و کاغذ تجهیزات. با کیت های شناور انتهایی محدود برای استفاده در آن سازگار است موتورهای الکتریکی، ژنراتورها یا هر ماشینی که دارای آستین یا رولبرینگ مستقیم (.) نوع GV20 جفت درگیری عمودی دوگانه یک استاندارد است کوپلینگ دنده درگیر افقی اصلاح شده به مجموعه وسط آستین را در خود جای دهد. توصیه شده برای شیب بیش از 10 درجه کوپلینگ دنده بزرگ است.

 

توضیجی درباره ی کوپلینگ

 

 

 

 

 

 

کوپلینگ در صنعت:

 

 

کوپلینگ فنری  سیال شروع می شود، تا سرعت پایه خود شتاب می گیرد و تابع سرعت نیست تغییرات در مورد سرعت پایه آن مشخصات عملیاتی یک کوپلینگ (الف دستگاه گریز از مرکز) به سرعت کوپلینگ بستگی دارد، و به ویژه، کاهش سرعت از شرایط مشخص شده در جداول انتخاب باعث می شود کاهش عملکرد . همه برنامه های سرعت متغیر یا چند سرعته باید به کارخانه ارجاع داده شود تا مشخص شود که آیا کوپلینگ سیال برای آن مناسب است. تجهیزات انتقال افراد - انتخاب درایوهای دنده رکسنورد برای کاربردها که هدف اصلی آن حمل و نقل افراد است مورد تایید نیست. این شامل کاربردهایی مانند آسانسورهای باری یا مسافری، پله برقی، سکوهای بالابر و اسکی یدک کش و تله اسکی . اگر هدف اولیه برنامه انتقال مواد و گهگاه افراد است حمل می ممکن است به شرط بار طراحی باقی بماند شرایط تجاوز نمی کند و گواهینامه به کدهای ایمنی مناسب و بار شرایط توسط طراح سیستم یا کاربر نهایی از مناسب به دست آمده است . کوپلینگ سیال شروع می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: