bazarnews

کد خبر: ۱۰۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر مذاکره و بحث‌ها انجام شده است امیدواریم به نتیجه برسیم که از فرصت تجارت آزاد اوراسیا با حضور قطری‌ها استفاده کنیم تا تولید محصول مشترک و صادرات به کشور‌های مختلف را داشته باشیم.

به گزارش بازارنیوز، علیرضا پیمان پاک امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص اقدامات و برنامه‌های سازمان توسعه تجارت با توجه به نزدیکی جام جهانی ۲۰۲۲ در قالب سرمایه گذاری مشترک با قطر، گفت: جام جهانی قطر و توسعه روابط با قطر بحث مهمی بوده به طوری که کشور‌های حاشیه خلیج فارس مخصوصاً عمان و قطر جزء اولویت‌های سازمان توسعه و تجارت و نقشه راه توسعه صادرات کشور است.

وی افزود: در قالب نقشه راه توسعه صادرات یک سری اقدامات را انجام داده ایم به طوری که یک نماینده مشخصی را معین کرده ایم که در قطر در حال رایزنی است و طی این ۴ ماه مصوبات مختلفی را دریافت کرده ایم.

رئیس سازمان توسعه تجارت بیان کرد: در سازمان توسعه تجارت مجموعه عربی - آفریقایی فعال شده است.

پیمان پاک خاطر نشان کرد: ارتباطات خوبی را با برخی از وزرای قطری داشته ایم که هم بحث تامین کالای مورد نیاز قطر و هم بحث استفاده از فرصت برای توسعه تجارت‌های بین المللی مطرح است.

وی در ادامه گفت: پیشنهادات مختلفی با سرمایه گذاران قطری، طرف‌های مقابل در قطر و مقام‌های مسئول مطرح کرده ایم تا از امکانات موجود و پتانسیل‌های ایران استفاده کنیم و در قالب سرمایه گذاری‌های مشترک بتوانیم به کشور‌های ثالث هم صادرات داشته باشیم.

رئیس سازمان توسعه تجارت اظهار کرد: در حال حاضر مذاکره و بحث‌ها انجام شده است امیدواریم به نتیجه برسیم که از فرصت تجارت آزاد اوراسیا با حضور قطری‌ها استفاده کنیم تا تولید محصول مشترک و صادرات به کشور‌های مختلف را داشته باشیم.



/میزان

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: