bazarnews

کد خبر: ۱۰۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
در معاملات ساعات گذشته بازار جهانی ارز‌های مجازی، بازار ارز‌های مجازی ۸ درصد افت داشتند.

به گزارش بازارنیوز، در معاملات امروز بازار جهانی ارز‌های مجازی قیمت بیت کوین ۵.۸۶ درصد سقوط کرد و به ۳۳ هزار و ۷۴۱ دلار رسید. این قیمت نسبت به ۷ روز پیش هم نزدیک به ۲۱ درصد پایین آمده است.

بر همین اساس ارزش کل بازار بیت کوین هم اکنون به ۶۳۷ میلیارد دلار رسیده و در ۲۴ ساعت گذشته هم ۷۹۹ هزار بیت کوین به ارزش ۲۷ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده است.

تعداد کل بیت کوین‌های جهان هم امروز به ۱۸ میلیون و ۹۳۸ هزار و ۵۳۷ عدد رسید. اتریوم هم بیش از ۱۰ درصد سقوط کرد و به قیمت ۲۲۶۸ دلار خرید و فروش می‌شود. اتریوم نسبت به هفت روز پیش ۳۰ درصد سقوط کرده است.

بیت کوین سقوط دیگری را رقم زد

کاردانو هم سقوط ۱۳ درصدی داشته به ۹۹ سنت رسید. ریپل، سولانا، ترا و دوج کوین نیز به ترتیب ۸، ۱۹.۵، ۱۲ و ۸ درصد سقوط کردند و ۵۷ سنت، ۸۳ دلار، ۶۰ دلار و ۱۲ سنت در حال معامله هستند. شیبائینو یکی از ارز‌هایی بود که بیشترین سقوط را در معاملات امروز داشت و حدود ۱۵ درصد منفی شد و به قیمت ۰.۰۰۰۰۱۹۸ دلار رسید.

به طور کلی ارزش بازار جهانی ارز‌های مجازی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۷.۶۱ درصد منفی شده و به ۱۵۳۵ میلیارد دلار رسیده است. در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۸۷ میلیارد دلار در این بازار پول جابجا شده است.





/فارس

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: