bazarnews

کد خبر: ۱۰۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده انتظار دارد تولید سوخت فسیلی ایالات متحده در سال ۲۰۲۳ به بالاترین حد خود برسد. گزارشی که روز جمعه منتشر شد، نشان داد که مجموع تولید نفت، گاز طبیعی و زغال سنگ در سال گذشته حدود ۲ درصد افزایش یافت و به ۷۷.۱۴ کوادریلیون واحد حرارتی بریتانیا رسید.

گروه بین الملل بازارنیوز: اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده انتظار دارد تولید سوخت فسیلی ایالات متحده در سال ۲۰۲۳ به بالاترین حد خود برسد. گزارشی که روز جمعه منتشر شد، نشان داد که مجموع تولید نفت، گاز طبیعی و زغال سنگ در سال گذشته حدود ۲ درصد افزایش یافت و به ۷۷.۱۴ کوادریلیون واحد حرارتی بریتانیا رسید.

براساس چشم انداز انرژی کوتاه مدت، انتظار می‌رود تولید سوخت فسیلی ایالات متحده در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ به افزایش خود ادامه دهد و از تولید سال ۲۰۱۹، سال قبل از همه‌گیری پیشی بگیرد تا به رکورد جدیدی در سال آینده برسد.

تولید گاز طبیعی

گاز طبیعی با حدود ۴۶ درصد بیشترین سهم از تولید سوخت فسیلی در آمریکا را در سال گذشته به خود اختصاص داد. تولید گاز ایالات متحده در سال ۲۰۲۱ با ۲ درصد افزایش به ۹۳.۵ میلیارد فوت مکعب در روز رسید.

به گفته اداره اطلاعات انرژی آمریکا، بهبود راندمان حفاری و تولید چاه‌های جدید، تولید را در سال جاری و سال آینده ۳ و ۲ درصد به ترتیب به ۹۶.۰۴ و ۹۷.۵۵ میلیارد فوت مکعب در روز افزایش می‌دهد.

تولید نفت

بر اساس آخرین برآوردهای اداره اطلاعات انرژی آمریکا، تولید نفت خام آمریکا در سال گذشته حدود یک درصد کاهش یافت و به ۱۱.۱۶ میلیون بشکه در روز رسید که ۳۰ درصد از کل تولید سوخت فسیلی را تشکیل می‌دهد.

بر اساس این گزارش؛ انتظار می‌رود تولید نفت خام آمریکا در سال جاری حدود ۶ درصد و در سال آینده با ۵ درصد افزایش به ۱۲.۴۱ میلیون بشکه در روز برسد که از سطح رکورد ۱۲.۱۹ میلیون بشکه در سال ۲۰۱۹ فراتر رود.

تولید زغال سنگ

تولید زغال سنگ ایالات متحده در سال ۲۰۲۱ حدود ۷ درصد افزایش یافت و به ۵۷۹ میلیون تن رسید که ناشی از افزایش تقاضا برای زغال سنگ است. به دلیل قیمت بالای گاز طبیعی، زغال‌سنگ ۱۵ درصد از کل تولید سوخت‌های فسیلی را تشکیل می‌دهد.

اداره اطلاعات انرژی انتظار دارد با کاهش تقاضا برای زغال سنگ در بخش برق، تولید زغال سنگ در سال جاری ۶ درصد و در سال آینده تنها حدود ۱ درصد افزایش یابد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: