bazarnews

کد خبر: ۱۰۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در حالی ششمین روز برگزاری خود را پشت سرگذاشت که آمار فروش این نمایشگاه از مرز ۴۵ میلیارد تومان عبور کرد.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در حالی ششمین روز برگزاری خود را پشت سرگذاشت که آمار فروش این نمایشگاه از مرز ۴۵ میلیارد تومان عبور کرد.

این رویداد در پایان ششمین روز، فروش ۴۵۵ میلیارد و ۱۰۵ میلیون و ۷۰۷ هزار و ۱۹۹ ریالی کتاب را تجربه کرد. در پایان این روز ۷۰۰ هزار و ۳۰۳ نسخه کتاب به مبلغ ۴۵۵ میلیارد و ۱۰۵ میلیون و ۷۰۷ هزار و ۱۹۹ ریال به فروش رسید.

تاکنون ۱۲۴ هزار و ۳۱۸ سفارش برای ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه ثبت شده است که از این تعداد ۸۰ هزار و ۴۶۰ سفارش تحویل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران شد و مابقی به تعداد ۴۰ هزار و ۳۰۹ سفارش در انتظار ارسال است.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز شده و تا دهم بهمن‌ماه ١۴٠٠ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

معرفی کاندیدا‌های بخش هنر جایزه کتاب سال
در جریان برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۵۰ کتاب در گروه «هنر» به عنوان نامزد‌های این گروه در جایزه کتاب سال معرفی شدند که برگزیدگان از بین این آثار طی روز‌های آینده معرفی می‌شوند.

آثار برتر گروه هنر کتاب سال در موضوع‌های «کلیات هنر»، «هنر‌های تجسمی»، «عکاسی»، «هنر‌های نمایشی»، «معماری و شهرسازی»، «موسیقی»، «نمایشنامه» و «تربیت بدنی» جواز ورود به مرحله دوم داوری را کسب کردند.

/تیتر کوتاه

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: