bazarnews

کد خبر: ۱۰۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
عشقی رئیس سازمان بورس گفت: نوسان شاخص بورس ذاتی است و همیشه بالا و پایین می‌رود، متغیر اصلی سازمان بورس هم بالا و پایین رفتن شاخص نیست، بلکه این است که سودآوری شرکت‌ها ادامه یابد.

به گزارش بازارنیوز، عشقی رئیس سازمان بورس گفت: نوسان شاخص بورس ذاتی است و همیشه بالا و پایین می‌رود، متغیر اصلی سازمان بورس هم بالا و پایین رفتن شاخص نیست، بلکه این است که سودآوری شرکت‌ها ادامه یابد.

مجید عشقی رئیس سازمان بورس امروز در حاشیه نشست کمیسیون بازار پول و سرمایه در اتاق بازرگانی ایران در رابطه با تأثیرات مذاکرات هسته‌ای و بودجه بر روی نوسانات بازار اظهار داشت: نوسان شاخص بورس ذاتی است و همیشه بالا و پایین می‌رود، متغیر اصلی سازمان بورس هم بالا و پایین رفتن شاخص نیست، بلکه این است که سودآوری شرکت‌ها ادامه یابد، سودآوری شرکت‌ها هم در مقطع کوتاه‌مدت امکانپذیر نیست. تصمیمات سرمایه‌گذاران است که بر قیمت‌ها اثرگذار است.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه شاخص‌های بورس تا چه زمان در کانال نزولی قرار خواهد داشت گفت: زمان دادن برای این نوسان‌ها صحیح نیست، ولی به صورت کلی می‌گویم وقتی ابهام‌ها برطرف شود یعنی بودجه تصویب شود بازار شرایط خاص خودش را به دست خواهد آورد و تعادل می‌یابد.







/بازار

برچسب ها: سازمان بورس ، بورس ، عشقی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: