bazarnews

کد خبر: ۱۰۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان وبلوچستان گفت: سه هزار و ۶۹۳ طرح عمرانی این نهاد با ۳۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای بهره‌برداری در ایام دهه فجر در سراسر این استان آماده شده است.

مصطفی بیک‌مداح ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت این پروژه‌ها شامل بهره‌برداری از سه هزار و ۶۹۳ واحد مسکن روستایی، ۱۰ طرح هادی روستایی و ۴۹ واحد مسکن اقدام ملی در سطح استان است.

وی افزود: عملیات اجرایی بازسازی چهار هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی سیستان و بلوچستان خسارت دیده از سیل اخیر آغاز شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان وبلوچستان تصریح کرد: عملیات اجرایی ۵ طرح هادی روستایی با پیش‌بینی اعتبار ۵۱ میلیارد تومان در دهه فجر امسال در استان آغاز می‌شود.

وی همچنین با اشاره به تاکید رییس بنیاد مسکن کشور در نقش جدی این نهاد در طرح نهضت ملی تولید مسکن، آغاز عملیات اجرایی ۷۲۳ واحد از طرح اقدام ملی شهرک قدس شهر زاهدان را در دهه فجر امسال نشانه مشارکت جدی بنیاد مسکن استان در این طرح دانست و ابراز امیدواری کرد: با تامین اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن استان در موعد مقرر به ثمر نشسته ومردم شریف استان به ویژه روستاییان عزیز از مواهب توسعه بیش از پیش برخوردار شوند.

/ ایرنا

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: