bazarnews

کد خبر: ۱۰۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: ۱۱ طرح مربوط به این شرکت با اعتبار یک هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر برای ارتقای خدمت‌رسانی به مردم افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

علیرضا اعوانی در نشست خبری خود با بیان اینکه ۱۱ طرح مربوط به این شرکت با اعتبار یکهزار و ۷۴۰ میلیارد ریال به مناست دهه فجر برای ارتقای خدمت‌رسانی به مردم افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، تاکید کرد: از مجموع ۱۱ طرح عمرانی برنامه‌ریزی شده برای دهه فجر، هشت طرح گازرسانی با اعتبار ۴۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد همچنین عملیات اجرایی سه طرح گازرسانی با اعتبار اولیه یکهزار و ۲۶۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: طرح‌های گازرسانی به مجموعه‌های کشاورزی مانند واحدهای مرغداری، دامپروری و گلخانه و روستاهای شرق و غرب استان سمنان از جمله طرح‌هایی است که به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان اضافه کرد: ۹۱ درصد خانوارهای روستایی در استان سمنان از نعمت گاز برخوردار هستند که با افتتاح طرح‌های دهه فجر امسال، دسترسی خانوارهای روستایی به گاز به پوشش ۹۲ درصدی می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: عملیات اجرایی طرح گاز رسانی به روستاهای چاشم، خطیر کوه شهرستان مهدیهشر و روستاهای در مسیر به مناسبت دهه فجر آغاز می‌شود و طی ۲ مرحله اجرایی می شود.

وی بیان کرد: مرحله اول تامین زیرساخت و توسعه خط انتقال با اعتبار ۵۲۰ ریال از شهمیرزاد تا چاشم و روستاهای در مسیر آغاز می‌شود و متناسب با پیشرفت کار در مرحله اول ، توسعه خط انتقال از چاشم به خطیر کوه با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال در مرحله دوم اجرا می‌شود.

اعوانی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود طرح گازرسانی به روستاهای چاشم، خطیر کوه و روستاهای در مسیر طی ۲ سال آینده و در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.

وی یادآور شد: گاز رسانی به روستاهای چاشم، خطیر کوه و روستاهای مسیر زمینه برخورداری ۵۴۳ خانوار از نعمت گاز را فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان اظهار داشت: ۹۵ روستای فاقد گاز در استان سمنان وجود دارد که گازرسانی به دیگر روستاها نیز براساس سه شرط داشتن جمعیت بیش از ۲۰ خانوار، مجاز بودن از لحاظ شرایط فنی و تامین اعتبار دنبال می‌شود.

/بازار

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: