bazarnews

کد خبر: ۱۰۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز به ۱۱ میلیون و ۸۴۸ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۲۸۴ هزار تومان کاهش یافت.

امروز شنبه (۱۶ بهمن ۱۴۰۰) در حدود ساعت ۱۴ و ۱۵ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۱ میلیون و ۸۴۸ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته - پنجشنبه۱۴ بهمن- ۲۸۴ هزار تومان کاهش یافت.

اما امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۵۱ هزار تومان معامله شد که نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۳۵۲ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۹۰ هزار تومان ارزان شد.

ربع‌سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت ۳ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته قیمت آن ۵۰ هزار تومان کاهش یافت.

قیمت هر سکه یک گرمی نیز به ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۸ هزار تومان ارزان شد.

قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۱۷۹ هزار و ۵۰۰ تومان رسید که نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان کاهش یافت.

امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ۱۸۰۷ دلار اعلام شد.

گفتنی است خبر گشایش در مذاکرات اتمی با اعمال معافیت‌های تحریمی برنامه هسته‌ای صلح آمیز ایران از سوی ایالات متحده امریکا که دیشب منتشر شد موجب شد تا قیمت دلار در بازار آزاد به شدت عقب‌نشینی کند و متعاقب آن قیمت سکه در بازار نیز به شدت کاهش یابد.

/همشهری آنلاین

برچسب ها: سکه ، طلا ، ریزش قیمت
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: