bazarnews

کد خبر: ۱۰۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به ثبات نسبی قیمت مرغ در بازار از ذخیره ۱۷۰۰۰ تنی مرغ منجمد در استان تهران خبر داد.

به گزارش بازارنیوز، حشمت الله عسگری در جلسه کارگروه اقدام مشترک تتظیم بازار استان گفت: قیمت مرغ در سطح بازار با توجه به ذخایر ۱۷ هزار تنی در استان و توزیع روزانه بیش از ۱۲۰۰ تنی به ثبات نسبی رسیده است و پیش بینی می‌شود، این ثبا با عنایت به تمهیدات اتخاذ شده از جمله افزایش ۲۰ درصدی جوجه‌ریزی نسبت به وضعیت مشابه سال گذشته تداوم داشته باشد.


وی افزود: باید تدابیر بهتری اتخاذ شود تا اثربخشی و تاثیر مطلوب آن در سطح بازار نمایان و برای مردم نیز قابل لمس باشد.

معاون استاندار تهران ادامه داد: هوشمندسازی نظارت ضرورتی انکارناپذیر است که نتایج آن به نظارت اثربخش بر بازار منتهی خواهد شد و باعث سوق دادن نظارت از سمت و سوی خرد به سطح کلان و منشاء می‌شود.

وی در ادامه استناد کامل به قوانین و مقررات در گزارش تخلفات صورت گرفته را عاملی مهم در اثرگذاری بازرسی‌ها دانست و گفت: متولیان امر نسبت به آموزش نیرو‌ها اقدام لازم را به عمل آورند.

عسگری ضمن تشکر از همکاری و هماهنگی دستگاه‌های متولی در کمیته اقدام مشترک، بر ضرورت تجهیز ادارات و نیروی انسانی در همه شهرستان‌ها به ویژه شهرستان‌های قرچک و پیشوا تاکید کرد.

/ایسنا

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: