bazarnews

کد خبر: ۱۰۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

به گزارش بازارنیوز؛ نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر در تولید بنزین خودکفا هستیم.

محمد خدابخشی در گفتگو با ایسنا با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در طول انقلاب اسلامی نسبت به قبل از آن اظهار کرد: ۲۳۶۰ روستا قبل از انقلاب برق‌دار بودند و این درحالیست که هم‌اکنون ۵۶ هزار ۷۹۳ روستا از نعمت برق برخوردارند.

وی اضافه کرد: همچنین سال گذشته به همت شرکت توزیع برق استان، روستا‌های صعب‌العبوری همچون روستای پز الیگودرز که یک شاهکار است، برق‌رسانی انجام شده است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در ارتباط با خطوط تلفن ثابت، قبل از انقلاب مجموعاً ۸۳۳ هزار و ۴۱۹ مورد بوده که در حال حاضر خط تلفن برای بیش از ۳۵ میلیون نفر راه‌اندازی شده است.

خدابخشی بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان قبل از انقلاب در مقایسه با حال حاضر ۸۲ درصد مراکز بهداشتی افزایش پیدا کرده و تعداد تخت‌های بیمارستانی نزدیک به ۲۰۰ درصد رشد داشته است.

وی عنوان کرد: در ارتباط با تولید فرآورده‌های نفتی ۱۵۰۰ درصد رشد تولید بنزین داشتیم و در تولید بنزین خودکفا هستیم.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در خصوص تولید برق در سال ۵۵، افزود: میزان تولید برق در کشور ۱۷ میلیون و ۳۱۱ هزار کیلووات ساعت بوده که بعد از انقلاب بیش از ۱۵۰۰ درصد رشد داشته و هم‌اکنون به ۲۸۹ میلیون و ۱۹۶ هزار کیلووات ساعت رسیده است.

خدابخشی در ارتباط با جمعیت دانش‌آموزی نسبت به قبل از انقلاب گفت: ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر دانش‌آموز به صورت رایگان آموزش دیدند که در حال حاضر این تعداد به بیش از ۱۴ میلیون نفر رسیده است.

وی بیان کرد: در شهرستان الیگودرز هم با توجه به وجود مناطق صعب‌العبور هزینه گازرسانی به مراتب نسبت به متوسط کشوری بیشتر است بطوریکه در بخش‌های ززوماهرو و بزنوید گازرسانی در حال انجام است که همه این‌ها بخشی از خدمات انقلاب که به مردم ارائه شده است.

برچسب ها: بنزین ، مجلس ، تولید سوخت
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: