bazarnews

کد خبر: ۱۰۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
رمزارز‌ها امروز با اندکی افزایش قیمت رو به رو شدند و حجم بازار رمزارز‌ها نیز به محدوده ۲ هزار میلیارد دلار نزدیک شد.

به گزارش بازارنیوز، امروز اغلب ۱۰ رمزارز صدرنشین بازار (به‌غیر از رمزاز‌های با قیمت ثابت) افزایش قیمت بسیار اندکی را تجربه کردند. بیشترین افزایش قیمت نیز مربوط به رمزارز «ریپل» است که نسبت به روز گذشته با افزایش بیش از هفت درصدی قیمت مواجه شد.

بر اساس رصد بازار رمزارز‌ها (coinmarketcap.com) در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز، بهای بیت‌کوین با کاهش افزایش حدود ۲ درصدی نسبت به هفته گذشته به نرخ ۴۲ هزار و ۳۷۶ دلار معامله شد.

این ارز قدیمی و تاثیرگذار بازار رمزارز‌ها در ۱۰ روز گذشته وارد کانال ۴۴ هزار دلار شد، اما این روند صعودی خیلی دوام نیاورد و نرخ بیت‌کوین با ۲ هزار دلار کاهش قیمت مواجه شد.

بر اساس آخرین آمار، تعداد ارز‌های دیجیتال جهان اکنون به ۱۷ هزار و ۵۱۴ رمزارز رسیده است.

ارزش بازار بیت‌کوین به ۸۰۵ میلیارد دلار رسید

اکنون سهم دامیننس (Dominance) بیت‌کوین به ۴۲.۳ درصد رسیده و تسلط «اتریوم» در این بازار نیز ۱۸.۴ درصد است.

ارزش این بازار اکنون از یک‌هزار و ۹۰۵ میلیارد دلار عبور کرده و این در حالی است که حدود ۳ هفته قبل، ارزش بازار ۲ هزار میلیارد دلار را نیز پشت سر گذاشته بود.

ارزش بازار بیت‌کوین (Bitcoin) امروز به ۸۰۵ میلیارد و ۳۶۱ میلیون دلار و ارزش بازار اتریوم به ۳۵۰ میلیارد و ۱۳۱ میلیون دلار رسیده است.

کاهش سه درصدی قیمت اتریوم

اتریوم امروز با کاهش ۳ درصدی قیمت نسبت به هفته گذشته، به نرخ ۲ هزار و ۹۲۴ دلار در بازار معامله شد.

در بازار امروز، تتر (Tether) یک دلار، یو. اس. دی کوین (USD Coin) یک دلار، بی. ان. بی (BNB) ۴۰۳ دلار و ۱۸ سنت، ریپل (XRP) ۸۳ سنت، کاردانو (Cardano) یک دلار و ۶ سنت، سولانا (Solana) ۹۶ دلار و ۶ سنت، ترا (Terra) ۵۳ دلار و ۵۳ سنت و آوالانچ (AVAX) با قیمت ۸۳ دلار و ۷ سنت معامله شد.

برای اولین بار است که در ۲ ماه گذشته، رمزارز آوالانچ توانسته در لیست ۱۰ رمزارز صدرنشین بازار مبادلات قرار بگیرد و ارزش بازار خود را به بیش از ۲۱ میلیارد دلار برساند.





/ایرنا

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: