bazarnews

کد خبر: ۱۰۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
امام جمعه زرندیه:
امام جمعه زرندیه گفت: برخی از مدیران متوجه مشکلات و درد مردم و تولیدکنندگان نیستند، باید با عوامل اصلی ممانعت از تولید برخورد شود.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه زرندیه گفت: کشور امروز درگیر یک جنگ ترکیبی توسط دشمنانی شده که دشمنی آن‌ها دشمنی با ملت ایران نیست بلکه آن‌ها دشمنان اسلام، استقلال و دشمنان آزادی ملت‌ها هستند آن‌ها برای تأمین منافع نامشروع خود در هر نقطه از دنیا هیچ موجودیتی برای ملت‌ها قائل نیستند.

وی افزود: در جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران به عنوان محور جبهه مقاومت است. این جنگ، جنگ اقتصادی جنگ اعتقادی و جنگ فرهنگی است در این سه جبهه امروز ملت ما و مسئولین ما باید بیدار و هوشیار باشند. مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای در دیدار مجازی با مردم شریف و انقلابی تبریز خطاب به مردم غیور، انقلابی، متدین و ولایتمدار تبریز و همه ملت ایران اعلام کردند باید در جریان نفوذ و نقشه‌های دشمن باشید دشمن ملت را هدف گرفته و با فشار‌های اقتصادی و لجن پراکنی، تهمت زدن مجلس، شورای نگهبان و امروز سپاه و شهید سلیمانی را هدف گرفته است و مراکزی که در پیشرفت کشور نقش دارند را نشانه گرفته‌اند.

امام جمعه زرندیه تصریح کرد: در روز‌های پایانی سال هستیم سالی که توسط مقام معظم رهبری به سال پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از تولید نامیده شده است؛ در یک سال گذشته مجلس انقلابی و دولت در راستای تحقق شعار سال چه اقدامی انجام داده و در جبهه تولید به سرداران و سربازان این جبهه کمک شده چقدر موانع مسیر تولید رفع و برداشته شده است؟ چرا تولید کننده را در راهرو‌های ادارات معطل می‌شوند و با بروکراسی زائد اداری روند تولید کند یا متوقف می‌شود؟

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: آیا این موانع علت اصلی فرار سرمایه‌ها از کشور و به دنبال آن فرار مغز‌ها از کشور نیست. چرا اقدامی از سوی دو نهاد و قوه تأثیرگزار یعنی مجلس و دولت انجام نمی‌شود؟ این سرمایه‌ها با کم کاری و کوتاهی مسئولین امر سرگردان می‌ماند یا از کشور خارج می‌شود یا در بازار دلالی موجی از تورم ایجاد می‌کند.

وی افزود: عده‌ای برنج را قبل از فصل برداشت از کشاورز به قیمت پایین خریداری و سپس احتکار می‌کنند و امروز به هر قیمتی که دوست دارند وارد بازار می‌کنند. قبل از برخورد با این مفسدان اقتصادی باید با عوامل اصلی ممانعت از تولید در دستگاه‌های اجرایی کشور برخورد شود.

امام جمعه زرندیه بیان کرد: برخی از مدیران ما با حقوق بالا و مکفی که دارند متوجه مشکلات و درد مردم نیستند تولید برای آن‌ها جایگاهی ندارد با تولید کننده و سرمایه گزار ارباب و رعیتی برخورد می‌کنند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: