bazarnews

کد خبر: ۱۰۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
بیش از ۱۴۶۱میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته، طی ۲۱۹روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

به گزارش بازارنیوز، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۴۶۲ میلیارد و ۳۱۱ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۱۳۵۹ هزار و ۴۸۲ میلیارد ریال در بیش از ۱۴۳ میلیون و ۷۲۹ هزار و ۴۴۴ دفعه طی ۲۱۹ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۶۳ میلیارد و ۷۷۳ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۸۰۹ هزار و ۷۱۴ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۲۱۹ روز در مجموع تا پایان هفته گذشته با ۲۵ هزار و ۲۲۹ واحد کاهش، معادل ۱.۹۳ درصد افت کرده و به رقم یک میلیون و ۲۸۲ هزار و ۴۷۸ واحد رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۱۱۴ هزار و ۵۱۷ واحد کاهش، معادل ۲۶.۰۴ درصد افت کرده و رقم ۳۲۵ هزار و ۲۸۴ واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۸ هزار و ۳۱۶ واحد افزایش در این مدت به رقم ۹۹۷ هزار و ۴۱۵ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۳۷ هزار و ۸۷۰ واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۴۶۴ هزار و ۸۷۹ واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۸۶ درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۵.۳۰ درصد افت همراه شده‌اند.

/تسنیم

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: