bazarnews

کد خبر: ۱۰۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
«فرهنگ لغت تصویری به زبان آلمانی ـ فارسی» و «فرهنگ لغت دانش‌آموزی به زبان آلمانی ـ دری» منتشر می‌شود.

به گزارش بازارنیوز، بنابر گزارش ارسالی از رایزنی فرهنگی ایران در آلمان، انتشارات Interkultura Bildungsverlag برای نخستین‌بار فرهنگ لغت تصویری ۱۰۰۰ کلمه‌ای به زبان آلمانی ـ فارسی را منتشر خواهد کرد.

این اثر با عنوان «۱۰۰۰ کلمه اول من» مصوری برای کودکان و بزرگسالانی است که می‌خواهند آلمانی را به شیوه‌ای تصویری و فعال یاد بگیرند.

فرهنگ لغت فارسی ـ آلمانی شامل حدود ۱۰۰۰ کلمه از حوزه‌های موضوعی مختلف می‌شود و برای هر عبارت، خط اصلی و رونویسی آوایی به زبان آلمانی و فارسی نوشته شده است.

این فرهنگ لغت تصویری برای کودکانی مناسب است که قصد یادگرفتن زبان فارسی را دارند. همچنین می‌تواند برای والدین ایشان برای دوره و مرور کلمات قابل استفاده باشد.

انتشارات Interkultura Verlag هم کتاب «فرهنگ لغت دانش‌آموزی به زبان آلمانی ـ دری» را منتشر می‌کند. این اثر شامل ۱۲۰۰ کلمه درباره موضوع مدرسه می‌شود که در ۲۴ دسته‌بندی مختلف طبقه‌بندی شده است.

واژگان بر اساس موضوع خاص انتخاب شده، تقسیم شده و بر اساس حروف الفبا مرتب می‌شوند. این امر از یادگیری، واژگان فنی به طور سیستماتیک و موضوعی خاص پشتیبانی می‌کند.

این کتاب شامل تمامی اصطلاحات و طبقه‌بندی‌های رایج مدرسه در آلمان در ایالت‌های متفاوت است. شیوه یادگیری این کتاب خودآموز است و برای تمام سنین قابل استفاده خواهد بود.





/ایسنا

برچسب ها: آلمان ، زبان فارسی ، کتاب
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: