bazarnews

کد خبر: ۱۰۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۰
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معیار ما در انتصاب مدیران شایسته سالاری است، گفت: مدیرکل جدید تعاون گلستان بدون سفارش گروه، ستاد یا جریان خاصی و در یک فرایند منطقی و براساس شاخصه‌های تخصصی و انقلابی انتخاب شدند.


سید محمدرضا حسینی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به ویژگی‌های دولت مهدوی، اظهار کرد: باید به ویژگی‌های دولت مهدوی بیاندیشیم و براساس آن عمل کنیم، در دولت مهدوی، اسلام و اهل آن که مستضعفان هستند عزیز شمرده می‌شوند لذا امروز برای دستیابی به دولت کریمه باید برای مستضعفان ارج و احترام قائل شویم و مستکبران از جمله باند‌ها و جریانات سیاسی و اقتصادی فاسد ذلیل شوند.

وی با بیان اینکه مدیران با اعمال و رفتار خود می‌توانند مردم را به خدا دعوت کنند، افزود: عملکرد صحیح مدیران مردم را به نظام اسلامی امیدوار می‌کند، مدیران باید تصور کنند که در دولت امام زمان (عج) قرار دارند و براساس آن شاخصه‌ها راه خدمت را برگزینند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای تشکیل حکومت زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) به پیروزی رسید، تصریح کرد: ما کارگزار نظام عدل هستیم و باید با چنین باوری در نظام اسلامی کارگزاری کنیم لذا باید بیاندیشیم که آیا در مجموعه خود عادلانه رفتار خواهیم کرد یا خیر؟!

وظیفه مدیران اجرای عدالت و مبارزه با تبعیض در عرصه مدیریتی است

حسینی با بیان مدل زندگی مسئولان باید مطابق قشر مستضعف جامعه باشد، خاطرنشان کرد: امروز مسئله اصلی ما عدالت است لذا همه مدیران به ویژه مدیرانِ ذیل وزارت تعاون، مسئول اجرای عدالت و مبارزه با تبعیض در عرصه مدیریتی خود هستند، متاسفانه یک سیستمی درست کردیم که صندلی بنده به عنوان معاون وزیر با صندلی مستخدم اداره متفاوت است این در حالی است که ما نوکر و خدمتگزار مردم هستیم و امام راحل فرمودند مردم، ولی نعمت ما هستند.

وی متذکر شد: هر مسئولی باید بررسی کند که کارگزار چه نظامی است سپس ارزش‌های مربوط به آن نظام را ارزیابی کرده و رفتار متناسب با آن را در عمل پیاده کند، سیستم برای برپایی عدالت پای کار آمده نه آنکه خود مانع برقراری عدالت شود البته مبارزه با فساد و تبعیض هزینه بر است، اما چه افتخاری بالاتر از این مسئله است که با فساد و تبعیض مقابله کنیم؟

مدیران باید برای حل مشکلات مردم دوندگی کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بنده عیب و ایرادی در مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ندیدم، اما مردم از ما تقاضای تغییر و تحول دارند، ما به مدیری مانند رئیس جمهور احتیاج داریم که از روسیه بعد از جلسه با یک قدرت برتر خود را به پابرهنه گان در کرمان می‌رساند، در انتصابات شایسته سالاری را ملاک قرار دادیم و وامدار نمایندگان مجلس نبودیم به همین دلیل وزیر کار به دلیل عدم هماهنگی برای انتصاب یک شرکت شیر در استان‌ها مورد هجمه نمایندگان و استیضاح قرار می‌گیرد.

حسینی با بیان اینکه مدیرکل جدید تعاون گلستان نیز بدون سفارش گروه، ستاد یا جریان خاصی بلکه در فرایند منطقی و براساس شاخصه‌های تخصصی و انقلابی انتخاب شدند، خاطرنشان کرد: ایشان زمانی که این مسئولیت را بر عهده دارد نباید وامدار گروه و جریان خاصی باشد و یا از حرف ناحق نماینده‌ای تبعیت کند بلکه باید از آرمان‌های امام راحل و شهدا پاسداری کند.

وی تصریح کرد: عدالت و نوکری مردم، توجه به محرومان و مستضعفان، اخلاقمداری و توجه به کرامت مردم باید مسئله اصلی مدیران ما باشد، مدیران نوکر مردم هستند و باید برای حل مشکلات مردم دوندگی کنند نه آنکه مردم ساعت‌ها پشت درب اتاق آن‌ها به انتظار بنشینند، سیستم باید به ابزار بهتر خدمت به مردم تبدیل شود نه آنکه ما را از مردم جدا کند.

 

/ایسنا

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: