bazarnews

کد خبر: ۱۰۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸

به گزارش بازار نیوز یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین پکیج‌هایی که در بازار وجود دارد پکیج ایران‌رادیاتور است. این محصولات با خدمات پس از فروش مناسب در تمامی شهر‌های کشور به فروش می‌رسند؛ بنابراین در صورت خرابی و یا نیاز به تعمیر و تعویض قطعات، با مشکلی برخورد نخواهید کرد. از طرف دیگر لوازم و قطعات یدکی این پکیج‌ها در بازار وجود دارند. این عوامل و دلایل دیگر باعث شده تا بسیاری از افراد به خرید پکیج‌های ایران رادیاتور تمایل داشته باشند. در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی پکیج ایران رادیاتور اقدام نماییم.

 

نقد و بررسی پکیج ایران رادیاتور

قیمت پکیج ایران‌ رادیاتور

یکی از نکات مهم برای بسیاری از خریداران، در نظر گرفتن قیمت یک محصول است. این موضوع، پیش‌ از خرید پکیج ایران‌ رادیاتور نیز مطرح می‌شود. لازم است بدانید که قیمت پکیج ایران‌ رادیاتور در بازار بسیار مناسب است و در بیشتر موارد، نسبت‌ به دیگر محصولات مشابه خود، قیمت ارزان‌تری هم دارد. هرچند در این زمینه تنها نباید به قیمت محصول مورد نظر توجه داشته باشید و لازم است کیفیت و استانداردهای آن را نیز در نظر بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت و استعلام قیمت به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

ذکر این نکته نیز ضرورت دارد که این دسته از محصولات در کنار قیمت مناسب، کیفیت بالایی هم دارند. بنابراین در صورتی‌ که سرویس‌های مداوم و دوره‌ای این پکیج‌ها را به‌ موقع انجام دهید می‌توانید سالیان طولانی از آن‌ها استفاده کنید.

در میان پکیج‌های ساخت ایران‌ رادیاتور برخی قیمت بالاتری دارند و برخی ارزان‌قیمت‌تر هستند. اما عامل گران‌تر بودن برخی از این محصولات، به‌ معنای کارایی و عملکرد بهترشان نیست. چراکه در بیشتر موارد، پکیج‌ها، از نظر میزان ظرفیت گرمایشی با یکدیگر اختلافاتی دارند.

نقد و بررسی پکیج ایران‌ رادیاتور

یکی از موارد بسیار مهمی که لازم است در زمینه نقد و بررسی یک محصول به آن توجه داشته باشید اجزا و قطعات تشکیل‌ دهنده محصول مورد نظر است. لازم به ذکر است که در تولید پکیج‌های ایران‌ رادیاتور از ست هیدرولیکی با آلیاژ برنج استفاده‌ شده است. لذا این هیدرولیک‌ها می‌توانند عمر مفید بالایی داشته باشند. این عامل یکی از مزایای اصلی پکیج‌های ایران‌ رادیاتور است.

اما برای اینکه بتوانید از پکیج خود در مدت‌زمان طولانی‌تر استفاده کنید، لازم است حتما از رسوب گیر استفاده نمایید. چراکه هیدرولیک‌های برنجی کم‌کم دچار رسوب گرفتگی می‌شوند. بنابراین انجام سرویس‌های دوره‌ای نیز برای رسوب زدایی از این محصولات، ضرورت پیدا می‌کند.

یکی دیگر از مزایای این محصولات که در نقد و بررسی آن‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد، گارانتی پکیج‌های ایران‌ رادیاتور است. این گارانتی در بیشتر موارد ۲۴ ماهه است. بنابراین از نظر کیفیت محصول، نگرانی نخواهید داشت.

انتخاب پکیج ایران‌ رادیاتور

با وجود برندهای متعدد، انتخاب پکیج ایران‌ رادیاتور یکی از گزینه‌هایی است که پیش روی خریداران این محصولات قرار می‌گیرد. اما لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که این پکیج‌ها در حال حاضر تنوع بسیار بالایی در بازار دارند. بنابراین پیش‌ از انتخاب و خرید آن‌ها باید به نکاتی توجه داشته باشید.

پکیج‌های ایران‌رادیاتور به‌ طور کلی در انواع زمینی و دیواری دسته‌بندی می‌شوند و هر یک مزایا و معایبی دارند. بنابراین با در نظر گرفتن مکان خود و وسعت آن، می‌توانید پکیج مناسب با ظرفیت کافی را انتخاب و خریداری نمایید. این پکیج‌ها در ۳ نوع سوخت مصرفی تولید می‌شوند.

برخی از این محصولات، گاز سوز و برخی گازوئیل‌سوز هستند و یا در نوع برقی، تولید می‌شوند. هر کدام از این تجهیزات برای استفاده در فضایی خاص مناسب هستند. پکیج‌های ایران‌رادیاتور در نوع تک مبدل گرمایشی و یا دو مبدل نیز طراحی و تولید می‌شوند.

سیستم‌های تک مبدل تنها از یک مبدل برای گرمایش آب و محیط به‌ وجود آمده‌اند. اما سیستم‌های دو مبدل، علاوه‌ بر دارا بودن یک مبدل برای گرم کردن محیط، دارای یک مبدل صفحه‌ای هم هستند که می‌تواند آب گرم مصرفی را ایجاد نماید. با در نظر گرفتن تمامی این موارد می‌توانید به انتخاب پکیج ایران‌ رادیاتور متناسب با نیازهای خود دست بزنید.

رادیاتور بوتان یا ایران‌ رادیاتور

ایران‌ رادیاتور و بوتان هر دو از پرفروش‌ترین تولیدکنندگان پکیج در بازار ایران هستند و سابقه بالایی هم دارند. محصولات هر کدام از این برندها، کیفیت‌ها و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد و دارای مزایا و معایبی نیز است. هر دو شرکت، پکیج‌های خود را در انواع مدل‌های فن دار، بدون فن، تک مبدل، دو مبدل و با ظرفیت‌های حرارتی مختلف، طراحی و تولید می‌نمایند و روانه بازار مصرف می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید پیش‌ از انتخاب رادیاتور بوتان یا ایران رادیاتور در نظر داشته باشید کیفیت ارائه خدمات پس از فروش است. بنابراین سعی داشته باشید از میان برندهای موجود در بازار به انتخاب و خرید پکیجی دست بزنید که به‌ راحتی می‌توانید از خدمات پس از فروش آن بهره‌مند گردید و پاسخ مناسب‌تری را دریافت نمایید.

مقایسه پکیج لورچ با ایران‌ رادیاتور

یکی دیگر از برندهای سازنده پکیج در ایران، شرکت لورچ است. محصولات این برند نیز کیفیت قابل‌ قبولی دارند. یکی از معایب عمده پکیج‌های این شرکت، در مقایسه پکیج لورچ با ایران‌ رادیاتور این است که قطعات یدکی پکیچ لورچ، در برخی از شهرها کمتر یافت می‌شود.

اما با این‌ حال، این محصولات مصرف انرژی بسیار پایینی دارند. این پکیج‌ها با محیط‌زیست سازگار هستند. شرکت لورچ برای پکیج‌های خود ضمانت و خدمات پس‌ از فروش دوساله تدارک دیده‌ است. بدنه پکیج‌های این شرکت، پلاستیکی است. لذا جرم کمتری می‌گیرد و می‌تواند در مدت‌زمان طولانی عمر کند.

بهترین پکیج از نظر کاربران

بهترین پکیج از نظر کاربران، محصولی است که قطعات و لوازم مصرفی و یدکی آن را به‌ راحتی بتوان در بازار پیدا کرد. چراکه هیچ محصولی وجود ندارد که مادام‌العمر فعالیت کند و دچار آسیب و خرابی هم نشود. از طرف دیگر، بهترین محصول، پکیجی است که پشتیبانی از آن به‌ خوبی، انجام گیرد و پاسخ‌گویی مناسبی داشته باشد.

داشتن تنوع در طرح و رنگ یکی دیگر از انتظارات کاربران پکیج‌ها است. ایجاد صدای کمتر نیز مورد توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. بهترین پکیج از نظر کاربران پکیج‌هایی هستند که مصرف انرژی آن‌ها کمتر است و هزینه‌های بسیاری را کاهش می‌دهند. داشتن ابعاد کوچک و مناسب با فضای محیط و دارا بودن قیمت مناسب یکی دیگر از انتظارات کاربران در مورد بهترین پکیج است.

ارزان‌ترین قیمت پکیج ایران‌ رادیاتور

پکیج های ایران‌ رادیاتور در ۲ نوع اصلی زمینی و دیواری طراحی می‌شوند. این محصولات دارای تنوع بسیار بالایی هستند. بنابراین قیمت آن‌ها نیز با یکدیگر دارای اختلافاتی است. به‌ طور کلی و طبق یک برآورد می‌توان گفت ارزان‌ترین قیمت پکیج ایران‌ رادیاتور از نوع دیواری، مربوط به پکیج‌های مدل ECO22ff_pl است.

این دسته از پکیج‌ها، راندمان حرارتی ۹۳ درصد دارند و ظرفیت حرارتی آن‌ها ۲۲ کیلووات است. از این نوع از پکیج‌ها می‌توانید در مکان‌هایی استفاده کنید که مساحت آن‌ها ۷۰ متر مربع است. در بسیاری از موارد از این پکیج‌ها در محیط‌های اداری و یا منازل مسکونی استفاده می‌کنند و گرمایش محیط را تامین می‌نمایند. این دسته از پکیج‌ها از نوع فن دار هستند و از ۲ مبدل برای تامین آب گرم و گرمایش محیط به وجود آمده‌اند.

در میان پکیج‌های زمینی، پکیج‌های مدل G35 از جمله ارزان‌قیمت‌ترین محصولات این برند به شمار می‌روند. این دسته از محصولات نیز راندمان حرارتی ۹۰ درصدی دارند. ظرفیت حرارتی خروجی آن‌ها نیز ۴۰٫۷ کیلووات است. در بسیاری از موارد از این پکیج‌ها، به‌ منظور تامین گرمایش محیط‌های اداری و یا منازل مسکونی استفاده می‌کنند. این دسته از پکیج‌ها گاز سوز هستند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: