bazarnews

کد خبر: ۱۰۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
انتظار بر این است که اگر قیمت فولاد کاهش خود را در بقیه ماه فوریه ادامه دهد، احتمالاً در ماه مارس با افزایش تقاضا، قیمت‌ها به شدت افزایش می‌یابد.

به گزارش بازارنیوز، قیمت میلگرد داخلی شرق چین، ۴۷۸۰-۴۸۲۰ یوان (۷۵۴-۷۶۱ دلار) در هر تن در ۱۷ فوریه بود که نشان دهنده کاهش ۲۰ تا ۳۰ یوان نسبت به روز قبل و ۸۰ تا ۹۰ یوان نسبت به هفته قبل می‌باشد.

در میان نزولی که در بیشتر زنجیره فولاد تجربه می‌شود ماه مارس میتواند نقطه عطف بعدی برای بازگشت بازار‌های آهنی آسیا باشد. فعالان کلیدی بازار انتظار دارند که تقاضای فولاد پایین دستی در میان هجوم بسته‌های محرک از سوی دولت چین و همچنین افزایش فعالیت‌های تجاری پس از بازی‌های المپیک زمستانی از ۲۰ فوریه، افزایش شدیدی پیدا کند.

انتظار می‌رود دولت چین سیاست‌های بیشتری را در طول کنگره ملی خلق و کنفرانس مشورتی سیاسی خلق چین در ماه مارس به عنوان بخشی از برنامه خود برای حفظ رشد اقتصادی اعلام کند.

همچنین آب و هوای معتدل در ماه مارس به افزایش تقاضا به ویژه برای فولاد ساختمانی مانند میلگرد کمک می‌کند.

نتیجه انتظار بر این است که اگر قیمت فولاد کاهش خود را در بقیه ماه فوریه ادامه دهد، احتمالاً در ماه مارس با افزایش تقاضا، قیمت‌ها به شدت افزایش می‌یابد. اما اگر قیمت‌ها به کاهش ادامه ندهند، روند صعودی در ماه مارس محدود خواهد شد.

/بازار

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: