bazarnews

کد خبر: ۱۰۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
طبق پیش بینی کارشناسان، وضعیت بورس در این روز‌ها کمی رونق یافته و رشد حجم معاملات موجب شده تا اقبال و امید به بازار سرمایه بازگردد.

به گزارش بازارنیوز، بر اساس تحلیل کارشناسان، بازار این هفته همچنان معاملات متعادلی برای خود رقم خواهد زد؛ بنابراین بازار با شیب ملایمی در روند صعودی باقی خواهد ماند.

مجتبی دیبا، کارشناس و فعال بازار سرمایه در گفت‌وگویی، روند شاخص کل را بررسی کرد و گفت: بورس امروز با کاهش فشار فروش حقیقی‌ها همراه شد. به نظر می‌رسد سهامداران با امید بیشتری در معاملات حضور داشتند و وضعیت به مراتب بهتری را برای بورس امروز رقم زدند. نهایتا بازار سرمایه پس از روز‌ها خروج پول، امروز با ورود پول با ۴۷میلیارد تومانی به کار خود پایان داد.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه نشانه‌هایی از توافق در بازار این روز‌ها وجود دارد به نظر می‌رسد روند صعودی صنایع منتفع همانند بانکی‌ها و خودرویی‌ها همچنان ادامه یابد. همچنین انتظار می‌رود با افت نرخ دلار، صنایع کوچک‌تر وضعیت بهتری نسبت به صنایع دلاری داشته باشند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: انتظار می‌رود در روز‌های آینده رشد حجم معاملات نسبت به میانگین آن همچنان ادامه یابد و در ادامه چنین امری اقبال به بازار سرمایه باز خواهد گشت. در مجموع می‌توان گفت روند معاملات و شاخص کل در این هفته، روندی صعودی با شیب ملایم خواهد بود.

/اقتصاد آنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: