bazarnews

کد خبر: ۱۰۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
بایننس به کارزار تحریم های اقتصادی علیه روسیه می پیوندد.

به نظر می رسد صرافی بزرگ بایننس تلاش دارد از تحریم‌هایی که دولت‌های غربی پس از حمله به اوکراین علیه روسیه وضع کرده‌اند، پیروی کند. قانونگذاران در واشنگتن به دنبال اعمال تحریم‌های ارزهای دیجیتال علیه روسیه هستند که کمترین تأثیر را بر بقیه بازار خواهد داشت.

این صرافی در اطلاعیه اخیر خود گفته است: «ما یک کارگروه اختصاصی متشکل از کارشناسان تحریم‌های بزرگ جهانی تشکیل داده‌ایم و اقدامات لازم را برای اطمینان از اعمال دقیق تحریم‌های جهانی علیه اشخاص و کشورهای مورد نظر انجام می دهیم. در عین حال سعی داریم تأثیر این اقدامات بر کاربران بی‌گناه را به حداقل برسانیم».

همانطور که می دانید، صنعت کریپتو نقشی جدید و مهم در جنگ اوکراین ایفا کرده است، زیرا تاکنون میلیون‌ها دلار کمک مالی به شکل ارزهای دیجیتال برای حمایت از اوکراین به سمت این کشور سرازیر شده است. این درحالی است که احتمال می رود شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران روسی نیز از خدمات ارزهای دیجیتال برای دور زدن تحریم‌ها استفاده کنند.

این صرافی گفته است در راستای این اهداف، ۱۰ میلیون دلار به تلاش های بشردوستانه اوکراین کمک کرده و در عین حال یک سایت سرمایه گذاری جمعی ارزهای دیجیتال برای این کشور ایجاد می کند.

/گسترش‌نیوز

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: