bazarnews

کد خبر: ۱۰۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

با افزایش تقاضا برای کولر گازی، سازندگان، این دستگاه را در ظرفیت های مختلف تولید می کنند و سالانه تعداد زیادی کولر گازی تولید و عرضه می کنند.

 

کدام مارک کولر گازی بهتر است؟

بنابراین اگر قصد خرید کولر گازی را دارید با برند های متفاوت از جمله کولر گازی ایران رادیاتور ، جی پلاس ، ال جی ... در بازار مواجه می شوید و فروشندگان مدل های زیادی را به شما پیشنهاد می کنند. به همین دلیل است که اغلب این سوال در مورد بهترین مارک کولر گازی مطرح می شود.

 با دماباما در ارتباط باشید زیرا ما قصد داریم بهترین برند کولر گازی موجود در بازار را برای شما عزیزان به ارمغان بیاوریم تا خریدی راحت تر و مطمئن تری داشته باشید.

 

انواع کولر گازی

کولرهای گازی در 4 نوع مختلف در بازار عرضه می شوند که هر کدام شرایط و کاربردهای متفاوتی دارند. انواع کولر گازی به شرح زیر می باشد:

کولر گازی پنجره ای

کولر گازی قابل حمل

– کولر گازی ایستاده

  • کولر گازی اسپلیت

کدام مارک کولر گازی بهتر است؟

کولر گازی اسپلیت ال جی

بدون شک یکی از محبوب ترین و بهترین مارک کولر گازی موجود در بازار کولر گازی ال جی است. این برند که در ساخت طیف وسیعی از لوازم خانگی شهرت جهانی دارد، با ادغام دو شرکت معتبر لاکی و گلداستار شروع به کار کرد و در سال 1997 با برند ال جی فعالیت خود را آغاز کرد و مسلماً سهم بسیار زیادی از بازار به آن اختصاص دارد.

در زمینه سیستم های تهویه مطبوع، طراحی و تولید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی با قابلیت تهویه عالی و البته صادرات آن به کشورهای دیگر از جمله ایران بسیار موفق بوده است که از جمله مزایای این تهویه مطبوع می توان به موارد زیر اشاره کرد :

فناوری اینورتر دوگانه

 کمپرسور اینورتر دوگانه با فرکانس بالا نسبت به کمپرسور های معمولی در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و سریعتر خنک می شود.

 تصفیه کننده هوای دوگانه

 یک دستگاه تصفیه هوا یا سیستم فیلتراسیون که برای جذب ذرات گرد و غبار بزرگتر از 10 میکرون و حذف آلرژن های موجود در هوا، مانند کنه های گرد و غبار، طراحی شده است تا محیطی تمیزتر و سالم تر ارائه دهد.

 

کدام مارک کولر گازی بهتر است؟

 تهویه مطبوع متغیر 4 در 1

 مارک کولر گازی ال جی سرعت خنک کننده را برای استفاده بهینه از انرژی بدون کاهش کیفیت عملکرد خنک کننده شناسایی و تنظیم می کند.

Ocean Black Fin

محافظت بی نظیری در برابر گرد و غبار، دود و مواد شیمیایی موجود در محیط ایجاد می کند و از خوردگی Fin یا باله در برابر اشعه UV محافظت می کند که به نوبه خود باعث خنک شدن و صرفه جویی بهتری می شود و همچنین هزینه ای نیز در بر دارد.

کنترل صوتی

 هر زمان و هر کجا که بخواهید با تلفن های هوشمند و بلندگو های هوش مصنوعی مانند دستیار گوگل، سیستم تهویه مطبوع خود را نظارت و کنترل کنید.

تشخیص کمبود گاز

 یک ویژگی عالی برای کمک به عیب یابی کولر گازی است. یکی از دلایل اصلی خنک نشدن کولر گازی کمبود گاز است و تشخیص کمبود گاز در کولر گازی یک کار تخصصی است که این ویژگی کار با کولر گازی ال جی را بسیار راحت می کند.

کولر گازی اسپلیت گرین

یکی دیگر از تولیدکنندگانی که در لیست پرفروش ترین مارک کولر گازی قرار گرفته، برند گرین است که در زمینه ساخت کولر گازی فعالیت چشمگیری دارد. شرکت گرین با بهره گیری از بهترین نیروهای متخصص و تکنولوژی روز اقدام به تولید تجهیزات برودتی از جمله کولر گازی نموده و از سهم بازار خوبی برخوردار است.

 بنابراین می توان آن را برترین مارک کولر گازی بازار ایران نامید. اصالت این برند متعلق به کشور چین است که به لطف مواد اولیه مرغوب، محصولات باکیفیت ارائه می دهد و از بدو تاسیس تاکنون فروش خوبی داشته است. مدل های تولید شده کولر گازی گرین، کولر گازی دیواری، ایستاده و پرتابل می باشد که دارای دو کارکرد یعنی قابلیت گرما و سرما بوده که در ساختمان های مختلف مسکونی، اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

 متقاضیان سیستم های تهویه مطبوع به دنبال کیفیت و راندمان بالای این دستگاه هستند. علاوه بر این، اکثر مردم به دنبال محصولاتی با قیمت مناسب می باشند که کولر گازی گرین با این دو ویژگی سهم مناسبی از فروش این دستگاه را بر عهده دارد و به عنوان معتبرترین برند کولر گازی شناخته می شود.

کولر گازی اسپلیت جی پلاس

جی پلاس را نیز می توان در لیست برترین مارک کولر گازی موجود در بازار ایران نام برد. این برند کولر گازی زیرمجموعه شرکت معروف گلدیران است که نیاز بازارهای داخلی و خاورمیانه را پوشش می دهد. جی پلاس تولید خود را با راه اندازی چندین مجموعه تلویزیونی آغاز کرد و از اواخر سال 1397 وارد بازار داخلی شد و امروزه این برند فعالیت گسترده ای در زمینه تولید انواع لوازم خانگی، صنعتی و دیجیتال و لوازم خانگی دارد.

همواره با رعایت آخرین استانداردها سعی در حفظ رضایت مشتری دارد. شرکت گلدیران که در سال های اخیر برند ممتاز Gplus خود را تاسیس کرده که سیستم های تهویه مطبوع از جمله کولر گازی را با این نام تجاری تولید می کند. کولر گازی جی پلاس دارای دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی بوده و با توجه به این ویژگی در تابستان و زمستان مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که می دانید کولر گازی دارای دو قسمت مجزا یونیت داخلی و یونیت خارجی می باشد که قسمت داخلی آن در داخل محیط نصب می شود، بنابراین ظاهر آن مهم است. یونیت داخلی کولر گازی های برند معرفی شده دارای طراحی ساده و شیکی می باشد. این قسمت وظیفه وزش و پخش بادهای سرد را بر عهده دارد. یکی از بهترین کولر گازی های موجود در بازار، کولر گازی جی پلاس دارای فناوری منحصر به فرد و شگفت انگیز Dual Inverter است که به طور انحصاری برای گلدیران است.

 

کدام مارک کولر گازی بهتر است؟

کولر گازی اسپلیت  ایران رادیاتور

ایران رادیاتور یکی از برندهای پرافتخار و موفق در بازار داخلی ایران است که امروزه یکی از بهترین برند های کولر گازی در خاورمیانه می باشد. این سازنده سیستم های تهویه مطبوع با بهره گیری از مهندسین و کارشناسان متخصص ایرانی و با استفاده از آزمایشگاه های مجهزی که تجهیزات تولید شده را تست می کنند، کولر گازی ایران رادیاتور یکی از بهترین سیستم های تهویه مطبوع را روانه بازار می کند و همیشه فروش خوبی دارد.

 دلیل آن این است که پس از آزمایش این محصولات در آزمایشگاه توسط این متخصصان، مشخصات آنها مطابق با استانداردهای جهانی طراحی و تولید می شود. در ابتدا این کارخانه، سیستم های گرمایشی را ساخت و پس از کسب این موفقیت، با توجه به نیاز بازار و سطح کیفی محصولات ارائه شده توسط این مارک کولر گازی، از سال 1395 نیز اقدام به تولید سیستم تهویه مطبوع ، کولر گازی ایران رادیاتور است.

ما سعی کرده ایم شما را با پرفروش ترین مارک کولر گازی آشنا کنیم. با انتخاب کولر گازی مناسب از نظر کاربرد و امکانات و با توجه به شرایطی که ذکر کردیم، می توانید بهترین گزینه را داشته باشید و در هزینه های سوخت و انرژی بسیار صرفه جویی کنید، ضمن اینکه می توانید از کولر گازی مطابق با شرایط موجود استفاده کنید.

برای بررسی بیشتر در مورد انواع کولر گازی به وبسایت دماباما مراجعه فرمایید.

برچسب ها: کولر گازی ، کولر ، گازی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: