bazarnews

کد خبر: ۱۰۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
تحلیلگر بازار سرمایه گفت: افرادی که قصد شرکت در پذیره نویسی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را دارند، با سریعا اقدام کنند چرا که زمانی که پذیره نویسی به سقف رسید، متوقف می شود.

آقای مهدی میرزایی می‌گوید: خریداری سهام این دو باشگاه هیچ تفاوتی با پذیره نویسی ندارد. از زمانی که پذیره نویسی عرضه سهام پرسپولیس و استقلال آغاز می‌شود، افراد دارای کد سهامداری می‌توانند به سبد سهام خود مراجعه و سهام هر دو باشگاه را تا سقف ۳۰۰ هزار تومان خریداری کنند. سپس باید منتظر بمانند تا میزان سهام تخصیص یافته و زمان آن مشخص شود.



ثبت نام در کارگزاری‌ها هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین صورت می‌گیرد، اما طبیعتا ثبت نام آنلاین روش ساده تری بوده و هیچ هزینه‌ای برای متقاضیان در بر نخواهد داشت.

پس از طی کردن مراحل ثبت نام در کارگزاری و سامانه سجام، سرمایه گذار باید برای احراز هویت با ارائه مدارک لازم برای دریافت کد بورسی که شامل اصل و تصویر شناسنامه، اصل و تصویر کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی و شماره حساب بانکی به دفاتر پیشخوان دولت منتخب کارگزاری که در آن ثبت نام به عمل آورده مراجعه کند.

دوره سفارش‌گیری سهام استقلال و پرسپولیس از ساعت ۹:۳۰ تا ساعت ۱۱:۳۰ خواهد بود. پذیره‌نویسی سهام جدید استقلال و پرسپولیس ناشی از سلب حق‌تقدم در افزایش سرمایه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) و فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) به ترتیب در قیمت‌های ۲۹۱ و ۳۳۸ تومان انجام می‌شود.


/باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: