bazarnews

کد خبر: ۱۰۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۰
فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا گفت: رویکرد این ستاد ممنوعیت سفر‌های نوروزی نیست، اما رعایت ضوابط و اصول بهداشتی از الزمات جدی سفر‌های درون و برون کشوری است.

به گزارش بازارنیوز، احمد وحیدی امروز (سه‌شنبه) در سی و هشتمین نشست قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا افزود: در سفر‌های نوروزی دو موضوع حمل و نقل و اسکان مطرح است و درج کد کیو-آر بهداشتی از جمله الزامات پذیرش مهمان در هتل هاست.

وزیر کشور در ادامه یکی از مسائل جدی در دوران کرونا و پساکرونا را سلامت روان عنوان کرد و گفت: تدوین برنامه عملیاتی جدی و هدفمند برای حفظ سلامت روان ضروری است، در گام نخست نیازمند مطالعات دقیق درباره سلامت روان در دوران کرونا هستیم تا مشخص شود که کرونا چه میزان در اختلالات روانی موثر بوده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا همچنین یکی از دلایل تاکید بر بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی را موضوع سلامت روان دانست و افزود: تعطیلی مدارس باعث تنهایی دانش آموزان می‌شود که اثر نامطلوبی بر سلامت روان آن‌ها دارد، چراکه آسیب کرونا از خود کرونا بیشتر است.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به گزارش مسئولان بقاع متبرکه از روند رعایت مقررات بهداشتی، خاطرنشان کرد: طبق گزارش‌ها، بقاع متبرکه بهترین عملکرد را در رعایت اصول بهداشتی داشته‌اند.





/بازار

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: