bazarnews

کد خبر: ۱۰۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
حجم تقاضای خرید در نماد معاملاتی (استقلالح ۱) ۲۲۶,۲۱۳,۳۷۱ سهم و در نماد معاملاتی (پرسپولیسح ۱) ۲۱۹,۰۳۴,۱۶۵ سهم تا پایان معاملات سه شنبه در سامانه ثبت شده است.

با امکان خرید حق تقدم سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بازار پایه نارنجی فرابورس ایران، تا پایان روز سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ در مجموع بیش از ۴۴۵ میلون ورقه حق تقدم سهام استقلال و پرسپولیس موسوم به سرخابی‌ها در فرابورس فروخته شد.

در این باره یک مقام فرابورس گفت: خرید حق تقدم سرخابی‌ها از ۱۵ اسفند آغاز شده و تا ۳۰ روز کاری ادامه دارد، اگر در این مهلت حق تقدم‌ها به فروش نرسید، متعهد خرید اقدام به پذیره نویسی باقیمانده حق تقدم‌ها خواهد کرد.

زمان خرید حق تقدم سرخابی‌ها در روز‌های معاملاتی از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ انجام می‌شود.

ناظر بازار در این زمینه در خصوص پذیره‌نویسی در نماد‌های معاملاتی (استقلالح ۱) و (پرسپولیسح ۱)  اعلام کرد؛ با توجه به اتمام دوره ثبت سفارش روز جاری مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ در نماد‌های معاملاتی (استقلالح ۱) و (پرسپولیسح ۱)، حجم تقاضای خرید در نماد معاملاتی (استقلالح ۱) ۲۲۶,۲۱۳,۳۷۱ سهم و در نماد معاملاتی (پرسپولیسح ۱) ۲۱۹,۰۳۴,۱۶۵ سهم در سامانه ثبت شده است. ضروری است کارگزاران محترم اقدامات زیر را مد نظر داشته باشند؛ سفارشات موجود بایستی به روز‌های بعد منتقل گردد و ویرایش حجم یا حذف سفارش در روز جاری (مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۷) مجاز نمی‌باشد. وجوه بلوکه شده برای سفارشات نباید تا حذف سفارش توسط مشتری یا ویرایش سفارش فعال مشتری به حجم پایین‌تر آزاد شود.

بدیهی است امکان ویرایش حجم یا حذف سفارش مذکور صرفاً در دوره سفارش‌گیری در روز‌های آتی و با توجه به پیام‌های بعدی ناظر امکان پذیر خواهد بود. مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران

/فارس

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: