bazarnews

کد خبر: ۱۰۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
با بازگشت باقری کنی به وین، امید‌ها به دستیابی به توافق افزایش یافت و ریزش دلار شدت گرفت.

به گزارش بازارنیوز، بازار ارز که از ابتدای هفته در مدار نزولی قرار گرفته بود، طی دو روز گذشته افزایش قیمت را تجربه کرد و حتی به کانال ۲۶هزارتومان بازگشته بود؛ اما در معاملات صبح امروز کاهش قیمت را تجربه کرد و دوباره به کانال ۲۵هزارتومان بازگشت. به این ترتیب دلار آزاد در این ساعت از معاملات، در قیمت ۲۵هزار و ۷۵۰تومان معامله می‌شود.

کانون صرافان نیز قیمت دلار را ۲۴هزار و ۳۴۳تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۶۴۹تومان برای فروش اعلام کرده است. روز گذشته، دلار در صرافی‌ها ۲۴هزار و ۲۶۶تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۵۶۹تومان برای فروش اعلام شده بود.

همچنین یورو در صرافی‌های رسمی، ۲۷هزار و ۲۲۹تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۵۷۸تومان برای فروش قیمت خورده است. روز گذشته این اسکناس در صرافی‌ها با قیمت ۲۶هزار و ۸۳۹تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۱۷۴تومان برای فروش معامله می‌شد.

صرافی ملی، اما قیمت دلار را حدود ۱۵۰تومان افزایش داده است و ۲۴هزار و ۵۴۷تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۳۰۳تومان برای خرید رسانده است. روز گذشته قیمت دلار در صرافی ملی، ۲۴هزار و ۴۱۴تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۱۷۱تومان برای خرید اعلام شده بود.

یورو نیز در صرافی ملی با حدود ۵۰۰تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۲۷هزار و ۴۸۶تومان برای فروش و ۲۷هزار و ۲۱۳تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته یورو با قیمت ۲۶هزار و ۹۸۸تومان برای فروش و ۲۶هزار و ۷۱۹تومان برای خرید در تابلوی صرافی ملی نمایان شده بود.

بیم و امید حصول توافق یا به بن بست رسیدن آن طی روز‌های گذشته نوسانات زیادی را در بازار ارز ایجاد کرده است. پس از اینکه به نظر آمد روسیه در جریان مذاکرات سنگ اندازی می‌کند، دلار اندکی افزایش قیمت را تجربه کردو، اما به نظر می‌رسد با بازگشت باقری کنی به وین امید‌های معامله‌گران بار دیگر قوت گرفته است و بازار ارز انتظار خبر نهایی را می‌کشد.






/اقتصادآنلاین

برچسب ها: دلار ، ارز ، مذاکره
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: