bazarnews

کد خبر: ۱۰۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
جمعی از اهالی روستای عمله سیف در اعتراض به تصمیم بنیاد مسکن شهرستان شوش در رابطه با شرایط واگذاری زمین‌های طرح هادی و نرخ اعلامی قیمت زمین مسکونی از سوی بنیاد مسکن در مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند و خواستار ورود مسئولان به موضوع طرح هادی روستایی این روستا شدند.

به گفته اهالی روستای عمله سیف، طرح هادی روستایی عمله سیف جامع نیست که انتظار می‌رود مسئولان استان این موضوع را مدنظر قرار دهند. مردم نگران اجرای این طرح هستند و پرداخت مبلغ اعلام شده برای اهالی روستا که اغلب کارگر و کشاورز هستند دشوار است.

این افراد در اعتراض به تصمیم بنیاد مسکن شهرستان شوش در رابطه با شرایط واگذاری زمین‌های طرح هادی و نرخ اعلامی قیمت زمین مسکونی از سوی بنیاد مسکن در مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند و خواستار ورود مسئولان به موضوع طرح هادی روستایی این روستا شدند، این افراد که برای بیان اعتراض خود به استانداری مراجعه کرده بودند، گفتند: در این طرح حقوق مردم ضایع شده است. مردم ١٢ سال، اعتراضات خود را به صورت کتبی اعلام کرده‌اند که انتظار می‌رود بنیاد مسکن این موضوعات را مدنظر قرار دهد. 

یکی از اهالی روستا با بیان اینکه اجرای طرح هادی در روستاها باید فرصت باشد نه تهدید، گفت: یکی از مطالبات مردم ورود دستگاه قضا برای بازنگری در طرح هادی روستای عمله سیف است و کسانی که در این رابطه بستری برای سودجویی سوداگران فراهم کرده باشند باید مجازات شوند.

/ایسنا

برچسب ها: طرح هادی ، خوزستان ، تجمع
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: