bazarnews

کد خبر: ۱۰۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱
نحوه پرداخت سود سهامداران حقوقی و سایر سهامداران حقیقی که سود مجمع صندوق پالایشی یکم را دریافت نکرده‌اند، مشخص شد.

به گزارش بازارنیوز، صندوق پالایشی یکم در نخستین مجمع خود که در بهمن ماه امسال برگزار شد ۶۰۰ تومان به‌ازای هر واحد سرمایه‌گذاری سود تقسیم کرد و این تقسیم سود طبق بند ۱۹ اساسنامه این نهاد مالی انجام و مقرر شد سود دارندگان واحد‌های سرمایه‌گذاری «پالایش» تا آخر بهمن از طریق سامانه سجام واریز شود.

بر این اساس سود سهامداران حقوقی نیز با ارسال آخرین روزنامه رسمی تغییرات و اعلام کتبی شماره حساب و شبای بانکی از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ قابل پرداخت خواهد بود.

همچنین نحوه پرداخت سود سایر سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت‌نام نکرده بودند یا شماره حساب‌هایشان دارای اشکال بوده است، سود این افراد از فردا (سه‌شنبه، ۲۴ اسفند) با مراجعه به کلیه شعب بانک اقتصاد نوین در سراسر کشور و ارائه کارت ملی قابل دریافت است.

شایان ذکر است صندوق پالایشی یکم مشتمل بر چهار شرکت پالایش نفت تهران، پالایش نفت تبریز، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت بندرعباس که در نماد «پالایش» دادوستد می‌شود.

این صندوق ۵ شهریور سال ۹۹ با ۲۰‌درصد تخفیف یعنی ۱۰ هزار تومان به مردم عرضه شد و حالا با تقسیم سود ۶۰۰ تومانی افرادی که در پذیره‌نویسی مزبور شرکت کرده بودند، هنوز هم به نقطه سربه‌سر نزدیک نشده‌اند.




/تسنیم

برچسب ها: سود ، پالایش یکم ، سهام
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: